محفل نورانی انس با قرآن کریم در محله کوهان+تصاویر

محفل ‌نورانی انس با قرآن کریم با حضور موسوی‌بلده، استاد برجسته قرآنی کشور و فعالان این عرصه در محله کوهان شهر کیلان واقع در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،‌ محفل نورانی انس با قرآن همزمان با شهادت حضرت جوادالائمه (ع) و با حضور قاریان، فعالان و مردم قرآنی شهرستان دماوند و شهر کیلان در مسجد علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) محله کوهان برگزار شد.

در این مراسم نورانی، علاوه بر قاریان برجسته شهرستانی و شهری، سیدمحسن موسوی‌بلده‌، یکی از قاریان و مدرسان برجسته قرآنی  که در آموزش قرآن با شبکه قرآن و معارف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی همکاری دارد، نیز حضور داشت.

مدرس برجسته قرآنی در جمع قاریان و فعالان قرآنی شهرستان دماوند، ضمن بیان نکاتی در ارتباط با آموزش تجوید قرآن اظهار کرد: تلاوت قرآن نور است و این قرآن نیست که مقابل ماست؛ بلکه ما در محضر قرآن قرار داریم.

موسوی‌بلده افزود: قرآن به دلیل اهمیتی که دارد و برای مسلمانان هدایت‌کننده است، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ زمانی به قرآن عمل می‌شود که آیات آن بر دل مؤمنان بنشیند.

وی با تأکید بر توجه تمام اقشار مردم به قرآن گفت: کسانی که سواد خواندن قرآن را ندارند، می‌توانند با نگاه کردن به آیات آن، از فضیلت‌های این کتاب آسمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، در ادامه این محفل نورانی، برخی از قاریان آیاتی از قرآن را تلاوت کردند که موسوی‌بلده، این استاد برجسته قرآنی کشور نکاتی را پیرامون نحوه قرائت قرآن متذکر شد.

کوهان، یکی از محلات شهر کیلان است که در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهرستان دماوند قرار دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا