ایجاد شبهه توسط معاون استاندار؛ نباید هیچکس از جامعه در انتخابات حذف شود

چاوشیمعاون سیاسی انتظامی استاندار تهران ضمن اشاره هایی به دوری حضرت علی(ع) از حکومت حقه الهی، اشاراتی نیز به مباحث دیگر داشت که شبهات مختلفی را به وجود آورد.
به گزارش تارود، سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی انتظامی استانداری تهرانچاوشی در همایش بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر که با حضور مسئولین شهرستان ورامین در سالن آمفی تئاتر شهرداری ورامین برگزار شده بود به حکومت های پس از رحلت پیامبر(ص) پرداخت و بارها اشاره کرد که صاحب اختیار جامعه اسلامی به دلیل بی تدبیری مردم زمان از زمامداری حکومت جدا شد.

وی در ادامه این همایش بیان کرد حضرت علی(ع) در آن زمان برای اینکه بین امت اسلامی اتحاد به وجود آید از حق خود گذشت و ساکت شد تا اینکه بعد از کشته شدن سومین حاکم و با اسرار عموم مردم حکومت داری را قبول کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بعد از اشاره به مظلومیت های حضرت علی(ع) قبل از قبولی حکمیت توسط ایشان گفت: ۲۵سال جامعه نوپای اسلامی از همراهی امام برحق و حاکم حقانی اسلامی باز ماند و آن نیز به دلیل دوری مردم از حاکم الهی بود.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران در ادامه سخنان خود گفت: حضرت علی(ع) بخاطر قدرت نجنگید تا نظام نوپای اسلامی از هم گسسته نشود و از حق مسلم خود گذشت و این از خودگذشتگی نیز برای مصلحتی برتر بود.

وی بعد از اشاره به دوری حضرت علی(ع) از خلافت طی سالیان زیاد به سراغ وضعیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رفت و اعلام کرد: مناظره و دعوا در حکومت اسلامی همه را فشل می کند.

چاوشی در ادامه صحبت های خود گفت: بعضی افراد به دلیل ضعف در ولایت پذیری و خود پنداری حق ندارند عدم اتحاد بین ملت به وجود آورند و بین آنها اختلاف پراکنی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بعد از حمله به دولت نهم و دهم اظهار کرد: این دولت توانستند بدفهمی غربی ها و بی تدبیری مسئولین وقت ما را که به این موضوع دامن زده بود را برطرف کند زیرا مسئولین دولت قبل اعلام می کردند آنقدر قطع نامه آماده کنید تا قطع نامه دانتان پاره شود در صورتی که مشکلات اقتصادی ما بیشتر شده بود.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران همچنین در ادامه این همایش گفت: ایستادگی بی جا جسارت و هنر نیست بلکه خودکشی است و دلیلی ندارد که غربی ها را علیه خودمان بشورانیم.

وی بعد از سیاه نمایی های مکرر نسبت به دولت قبل اظهار کرد: کشوری که می خواهد در برابر دنیا بایستد می تواند نان خود را خودش به دست آورد، در دوره اصلاحات برای اولین بار به استقلال در گندم رسیدیم ولی در دولت گذشته بیشترین واردات را برای کشور داشته ایم.

چاوشی در ادامه صحبت های خود به موضوع مذاکرات هسته ای بین ایران و ۱+۵ پرداخت و گفت: رهبر با درک عمیقی که از شرایط داشت اجازه داد که دولت تدبیر به صورت جدی ورود پیدا کند.

اما نکته ای که در این میان توسط معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران بیان نشد آن بود که رهبر معظم انقلاب به صراحت اعلام کردند که به این مذاکرات خوشبین نیستند و فقط به دلیل اصرارهای زیاد مسئولین دولت دهم و یازدهم و همچنین درخواست مسئولین آمریکایی که نامه هایی را توسط یکی از افراد محترم به ایشان رسانده اند اجازه این مذاکرات را داده اند.

وی بدون اشاره به امتیازاتی که از سوی دولت یازدهم به طرف های مقابل مذاکرات داده شده است که انتقادهای بسیار زیادی را از سوی کارشناسان مختلف به وجود آورده است تنها اعلام کرد غربی ها زین بی اسب سوار شده بودند و توهم پیگیری دسترسی ایران به سلاح های هسته ای را داشتند که به واسطه تلاش های دیپلماتیک ما از این توهم خارج شدند.

چاوشی بدون در نظر گرفتن تاکیدات مقام معظم رهبری به تعداد سانتریفیوژها و همچنین از دست ندادن فناوری هسته ای توسط مسئولین دولت یازدهم گفت: اینکه چه تعداد در ایران سانتریفیوژ بچرخد مهم نیست، مهم این است که برای اولین بار قدرت های دنیا این تکنولوژی ایران را به رسمیت شناختند.

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران با اشاره به صلح حدیبیه اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد از مفسرین ما در مورد آیه های سوره فتح که از آن به عنوان فتح مبین نام برده می شود می گویند که این فتح بعد از صلح حدیبیه به انجام رسیده بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ضمن بیان اینکه امروز جامعه به وسیله ولایت فقیه اداره می شود که تشخیص اهم موارد به عهده ایشان می باشد گفت: احتمال را بدهیم که این مقدمه ای برای فتح بزرگ توسط جمهوری اسلامی ایران است که این جمهوری پرچم مدنی حکومت اسلامی را در منطقه برخواهد افراشت.

اما نکته مهم اینجاست که معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران فقط به عاقبت این صلح و فتح مکه اشاره می کنند ولی باید خدمت این مسئولین عزیز دولت یازدهم عرض کنیم که پیامبر(ص) در آن زمان اعلام کردند که این صلح با آن کیفیت صورت پذیرد ولی امروز ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اعلام کرده اند که ایران دارای ظرفیت های بسیار زیادی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود و از نگاه به بیرون خودداری شود، در صورتی که در حال حاضر اخبار مستند رسیده نشان می دهد که کمترین توجه به این فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

چاوشی در قسمت دیگری از صحبت هایش گفت: اکثریت مردم به این نگاه دولت یازدهم که باید بین قوا همدلی وجود داشته باشد رای دادند که مورد تنفیذ رهبر قرار گرفته است.

حال جا دارد که به مسئول ستاد انتخابات استان تهران بگوییم که تنها ۲۵۰هزار رای می توانست انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم را به مرحله بعد بکشاند و این آمار نشان می دهد آنهایی که به رئیس جمهور دولت یازدهم رای ندادند تعداد کمی نیستند؛ از سوی دیگر این را نیز باید در نظر داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی به رای مردم احترام گذاشته و حکم تنفیذ ریاست جمهوری را به ایشان داده اند، همان کاری که امام خمینی(ره) برای بنی صدر انجام داد.

البته نوشتن این مطلب توسط نگارنده به آن معنا و مفهوم نیست که بخواهیم دولت یازدهم را با دولت بنی صدر مقایسه کنیم، منظور این است که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) به رای مردم احترام گذاشته و طبق قانون هر فردی را که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده اند را تنفیذ کرده و به عنوان رئیس جمهور معرفی می کنند.

معاون سیاسی استاندار در پایان سخنان خود گفت: هر کس به اندازه وزن سیاسی خود باید در جامعه شرکت پیدا کند و اگر بخواهیم قسمتی از این وزن را حذف کنیم خودمان بازنده می شویم.

امید آن داریم که منظور از حذف قسمتی از وزن جامعه که توسط معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران بیان شد سران فتنه نباشند زیرا این افراد نه تنها از خطوط نظام مقدس جمهوری بلکه از خطوط قرمز دین مبین اسلام نیز گذشته و باعث شدند که وقایع عاشورای سال ۸۸ نیز به وجود آید.

اما سوال آنجاست که هدف معاون سیاسی انتظامی محترم استانداری تهران که به عنوان رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری قرار است فعالیت کند از اینگونه صحبت ها در خصوص جدایی حضرت علی(ع) از خلافت، حذف نکردن قسمتی از جامعه، استفاده از جایگاه رهبری که نمونه آن را قبل از برجام و زمانی که اعلام می شد که تمام مذاکرات زیر نظر رهبری است که رهبر معظم انقلاب به صراحت بیان کردند که همان میزان در جریان مذاکرات هستند که دیگران نیز مطلع اند، و همچنین دیگر مطالب آن هم تنها شش ماه مانده به برگزاری این انتخابات های بسیار مهم، چیست؟

منبع: ورامین ما
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا