شهردار آبسرد به سه علت متفاوت استعفا داد!

parviz ghanbariاظهار نظر متفاوت دو مسئول اجرایی در مورد علت استعفای شهردار شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند که سال‌ها پیش نیز شهردار همین شهر بوده است، جالب توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فرماندار دماوند اظهار کرد: پرویز قنبری شهردار آبسرد با توجه به علاقمند بودن برای خدمت در جای دیگری استعفا کرد.

ناصر محمودی‌فرد ادامه داد: شورای اسلامی شهر آبسرد با استعفای پرویز قنبری شهردار آبسرد موافقت کرده و مراحل قانونی آن نیز طی شده است.

اما رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد مشکلات خانوادگی را دلیل استعفای شهردار آبسرد بیان کرد و گفت: جواد خاکساری به عنوان سرپرست جدید شهرداری آبسرد معرفی شد.

بابک همایونفر با اشاره به استعفای شهردار آبسرد اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد از زحمات پرویز قنبری شهردار سابق آبسرد تقدیر و جواد خاکساری به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

وی افزود: شهردار آبسرد از مدت‌ها قبل موضوع استعفای خود را در شورای اسلامی آبسرد مطرح کرده بود که در بررسی‌های صورت گرفته با استعفای شهردار موافقت و در جلسه‌ای سرپرست فعلی شهرداری آبسرد انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد در خصوص دلیل استعفای شهردار گفت: مشکلات خانوادگی و رفتن به سفر حج از جمله دلایلی است که شهردار آبسرد طبق آنها خواهان استعفا و ادامه نیافتن روند کاری خود در شهرداری آبسرد شد.

همایونفر خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه کاری 30 ساله، وی دیگر تمایلی به ادامه روند کاری خود در شهرداری آبسرد نداشت و از سمت خود استعفا داد.

به گزارش تارود، پرویز قنبری که شهردار اسبق آبسرد نیز بوده است و به عللی از این سمت کنار رفت، در حالی در آستانه هفته دولت از سمت خود کنار رفت که علت استعفای او بنابر نقل فارس از فرماندار دماوند و رئیس شورای شهر آبسرد متفاوت است.

شهردار آبسرد در پیام خود در سایت شهرداری آبسرد پس از استعفای خویش آورده است: خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی سپری کنم و افتخار خدمت به مردم شريف آبسرد را بار ديگر داشته باشم، به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت بهره فراوانی از همکاران پرتلاش و محترم نصیب اینجانب شده است.

 ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران گرامی از خداوند متعال نعمات بیکران و استمداد و وپشتیبانی برای شما عزیزان آرزومندم. با امید به اینکه این بنده حقیر را حلال فرمایید، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم و در سفر روحاني و معنوي به سرزمين وحي را كه درآينده نزديك پيش رو دارم دعاگوي تمامي عزيزان خواهم بود.

لازم به ذکر است پرویز قنبری دارای لیسانس مدیریت و از مدیران شهرداری منطقه 5 كرج بوده و پیش تر از آن، در سال 70 تا 73 شهردار فامنین از توابع همدان، 73 تا 76 شهردار زرن از توابع همدان، 76-80، از مدیران شهرداری زنجان و سرپرستی شهرداری زنجان به مدت 9 ماه، 80 تا 82 شهردار ابهر و 82 تا 85 شهردار شهر آبسرد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا