اجرای عملیات پیاده‌روسازی در بلوار امام خمینی (ره) آبسرد

000491شهردار آبسرد از اجرای عملیات پیاده‌روسازی در بلوار امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پرویز قنبری  با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر آبسرد در سال 94 اظهار داشت: یکی از پروژه‌های عمرانی این شهر که در سال 94 آغاز و در حال اجراست، عملیات عمرانی پیاده‌روسازی در بلوار امام خمینی (ره) است.

وی در خصوص عملیات عمرانی بلوار امام خمینی (ره) آبسرد گفت: این بلوار از معابر اصلی و مهم آبسرد است که توجه به آن برای شهر گردشگری همچون این شهر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شهردار آبسرد افزود: فضای سبز ایجاد شده و چشم‌انداز موجود در طول بلوار امام خمینی (ره)، فضای دل‌نشینی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است که نبود یک پیاده‌روی استاندارد ضعف بزرگی برای آن محسوب می‌شود.

قنبری با اشاره به شرایط خاص بلوار امام خمینی (ره) و اینکه در حاشیه مسیر ترانزیتی تهران ـ فیروزکوه واقع شده است، گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط استراحت در ابتدای این بلوار، شهرداری آبسرد با نصب آلاچیق و احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه فرصت مناسبی را برای استراحت‌ بین‌راهی مسافران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه احداث بلوار امام خمینی(ره) در سال‌ها قبل انجام شده است، تصریح کرد: اما پیاده‌روسازی این بلوار مورد غفلت قرار گرفته بود که با توجه به ایجاد فضای مناسب و مطبوع در این بلوار، فرصت مطلوبی برای ورزش‌های همگانی و پیاده‌روی‌های صبحگاهی برای شهروندان به وجود آمده است که نبود یک پیاده‌رو ضعف بزرگی برای آن به حساب می‌آید.

شهردار آبسرد با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان این شهر با تلفن گویای 137 بیان کرد: با استقبال شهروندان آبسردی در ماه‌های گرم فصل سال از بلوار امام خمینی (ره) جهت استفاده‌های ورزشی و پیاده‌روی، هر روز تعداد شکایت‌های مردمی مبنی بر نبود پیاده‌روی امن در حاشیه این بلوار، افزایش پیدا می‌کرد.

قنبری ادامه داد: همچنین در بلوار امام خمینی (ره) به خاطر نداشتن پیاده‌روی مناسب و امن، خطراتی برای تردد عابران از کنار این بلوار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون عملیات پیاده‌روسازی بلوار امام خمینی (ره) آبسرد به طول 13 هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال با استفاده از کف‌پوش بتنی با توجه به فعالیت کسبه در طول مسیر این بلوار در حال اجراست که این موضوع قدردانی شهروندان، کسبه و مالکان را به همراه داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا