جدیدترین کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب

image309775رصدنمای ملی «ع» بزرگترین طرح ملی جهت شناسایی، ارزیابی و معرفی آثار و محصولات فرهنگی حوزه عفاف و حجاب از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و تولیدکنندگان محصول در این حوزه دعوت به ثبت اثر می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، « رصدنمای ملی «ع»، در پی شناسایی محصولات حوزه عفاف و حجاب می‌باشد. تولیداتی که به ترویج حیا و عفت در جامعه می‌پردازد.

اگر دست به تولید اثری در این حوزه زده‌اید، مشخصات مولف و اثر را در سایت ثبت نام نموده و یک نسخه از اثر را برای جشنواره ارسال نمایید. همچنین در صورتی که تهیه کننده اثر نیستید و اثری را در یکی از حوزه‌های ۱۴ گانه می‌شناسید، می‌توانید با تکمیل فرم، محصول را به جشنواره معرفی نمایید.

محورهای ۱۴ گانه اولین دوره رصدنمای ملی «ع»

کتاب/ پژوهش / نشریات و مطبوعات / آموزش و تبلیغ / داستان / شعر / فیلم / عکس/ گرافیک / فضای مجازی / محصولات فرهنگی رسانه ای / پوشش / آیین نامه و مقرارت / آیین ها و مراسمات

قوانین ثبت نام در رصدنمای ملی «ع»

تکمیل فرم ثبت نام جشنواره در سایتayn.ir، جهت شرکت در جشنواره الزامی است. شرکت‌کننده می‌بایست پس از ثبت‌نام، نام اثر، مولف و کدملی مولف و شماره تماس را به همراه یک نسخه از اثر، به نشانی دبیرخانه ارسال نماید و یا نسخه اثر را در سایت آپلود نمایند.

سال تولید محصول و ارائه آن به جشنواره‌های دیگر، محدودیتی در ارسال آثار بوجود نمی‌آورد. شرکت همه افراد، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی آزاد است.

آثار ثبت نام شده توسط مولف اثر، باید حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره به نشانی اصفهان، خیابان آیت‌الله کاشانی، روبروی هلال احمر به کدپستی ۸۱۸۳۹۸۴۱۱۱ تحویل شوند.

دبیرخانه جشنواره هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت‌کننده را نمی‌پذیرد.

پس از راهیابی آثار به رصدنما، امکان خارج کردن آن ها از دبیرخانه وجود ندارد.

تهیه کننده اثر و یا نماینده قانونی دارای مجوز از ایشان، به رصدنمای عین اجازه می‌دهد که محصول منتخب را، در فضاهای مرتبط با رصدنما که فاقد جنبه انتفاعی و مالی می‌باشد، توزیع و تبلیغ نماید و در این خصوص حق هرگونه اعتراض و دعاوی را از خویش سلب می‌نماید.

تکمیل فرم تقاضای شرکت در رصدنما، به معنای قبول تمامی مقررات اعلام شده می‌باشد.

اهداف و ماموریت‌های رصدنمای ملی «ع»

شناسایی، رصد و شناسنامه سازی جامع تولیدات عفاف و حجاب

ارزیابی و رده‌بندی تخصصی آثار به کمک شاخص‌های کمی و کیفی

خوشه بندی تفکیکی آثار بر مبنای گروه مخاطبین و تنوع محصولات با هدف شناسایی نقاط خلاء و تراکم برای سیاستگذاری و راهبری تولید محصولات اثربخش و عملیات های مستمر و موج آفرین فرهنگی در سطح ملی

معرفی شایسته آثار برگزیده به جامعه مخاطبین و مصرف کنندگان از طریق تکثیر، تبلیغ و برندسازی

تقدیر و حمایت مادی و معنوی از پدیدآورندگان و تولیدکنندگان آثار برگزیده

ظرفیت افزایی، شبکه‌سازی فراگیر، ایجاد شناخت و ارتباطات هم افزا و همدلانه میان فعالان و مجموعه های تخصصی حوزه عفاف و حجاب

جوایز و حمایت‌ها

در اولین دوره برگزاری، جمعا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی به همراه بسته‌های ویژه حمایتی به دریافت کنندگان نشان‌های رصدنما به شرح زیر اهدا می‌گردد:

برنده نشان طلایی ع : دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۱

برنده نشان نقره‌ای ع : دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۲

برنده نشان برنزی ع : دریافت حمایت مادی، معنوی و تبلیغاتی درجه ۳

آخرین مهلت ارسال آثار

۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۴

علاقه مندان و تولیدکنندگان آثار در حوزه عفاف و حجاب برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اینترنتی رصدنمای «ع» به آدرس ayn.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا