دولت قبل از افزایش قیمت مردم را در جریان بگذارد/سخنان معاون اول نادرست است

image95571رئیس جایگاهداران سوخت کشور گفت: گلایه ما از مسئولین دولتی این است که بهتر است قبل از هرگونه افزایش قیمتها ابتدا مردم را در جریان بگذاریم تا آنها دچار مشکل نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود بیژن حاج محمد رضا رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اینکه گفته می شود حامل های انرژی بازهم گران می شود اظهار داشت: بنده تصور می کنم اظهارات آقای جهانگیری مبنی بر اینکه حامل های انرژی دوباره گران می شود نادرست است.

وی افزود: اظهارات جهانگیری نشان می دهد که یگ دوگانگی  بیبن مسئولین کشور به وجود آمده  است؛ از آن طرف وزیر نفت اعلام کرده که افزایش قیمتی نخواهیم داشت و از طرفی دیگر معاون اول رئیس جمهور عنوان می کند امکان گرانی وجود دارد.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور خاطر نشان کرد: این اظهارات قطعا به نفع مردم نیست،به هر حال باید گفت تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ دستور العملی مبنی برگرانی بنزین و دیگر فراوردهای نفتی و گازی نداریم.

حاج محمد رضا در پایان یاد آور شد: گلایه ما از مسئولین دولتی این است که بهتر است قبل از هرگونه افزایش قیمتی ابتدا مردم را در جریان بگذاریم تا آنها دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا