تئاتر شهرستان دماوند برگزیده استان تهران شد

محمود پوردیوان بیگی مقدمرییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به مراسم اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر استان تهران، گفت: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند به عنوان انجمن برتر معرفی و مسئول انجمن جایزه رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، ‘محمود پور دیوان بیگی مقدم’ با اشاره به موفقیت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند در استان تهران، اظهار کرد: تقویت انجمن های فرهنگی و هنری مهمترین اولویت این نهاد در شهرستان دماوند بوده که توانستیم با احیای این انجمن ها در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان گام برداریم.

وی با اشاره به نقش انجمن ها، خاطرنشان کرد: انجمن های فرهنگی هنری باید برای حفظ و تقویت جایگاه و شان هنر، با تمام توان در صحنه حضور یابند و با ارائه آثاری ماندگار برای شهرستان، استان و حتی کشور افتخارات آفرینند.

این مقام مسوول به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: درخشش هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی دماوند و کسب مقام نخست آنان در جشنواره اردیبهشت تئاتر استان تهران یکی از افتخاراتی است که توانستیم در راستای اهداف انجمن ها به دست آوریم.

پوردیوان بیگی مقدم با بیان اینکه این موفقیت برای نخستین بار توسط هنرمندان دماوندی در استان صورت گرفته است، بیان کرد: شهرستان دماوند با داشتن هنرمندان موفق در حوزه نمایش و تئاتر دارای استعداد و توانایی بسیاری است که قابلیت کسب موفقیت بیشتر در این حوزه را دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: در این جشنواره استانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند و عضو شورای بازبینی به عنوان حامی برتر هنرهای نمایشی استان تهران انتخاب و گروه هنری سپیدار با سرپرستی سعید تاجیک توانست مقام برتر را در بخش کودک و نوجوان به دست آورد.

وی ضمن تشکر از نهادهای حمایتی شهرستان همچون شهرداری های دماوند، رودهن و آبسرد، گفت: فعالیت گروه های نمایشی در سال 93 و برگزاری دوره های آموزشی برای گروه های نمایشی از جمله شاخص های موفقیت آنان بود.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به فعالیت هفت گروه نمایشی در شهرستان دماوند، بیان کرد: در سال 93 توانستیم تعداد گروه های نمایشی را در منطقه افزایش دهیم که این مهم در رونق و توسعه تئاتر شهرستان موثر بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا