تعطیلی یک مؤسسه لابراتوار دندانسازی در دماوند

97045875848643271873به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و نداشتن مجوز و پروانه بهره برداری یک مؤسسه لابراتوار دندانسازی در شهرستان دماوند تعطیل شد.

به گزارش تارود، این روزها بازار گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران داغ داغ است و همه روزها در خارج از ساعات اداری (16 الی 21)، 10 رئیس شعبه سیار در قالب گشت مشترک در سطح شهر و پایگاه‌های گشت مشترک حاضر می شوند تا در محل به تخلفات رسیدگی کنند اما این اداره کل در ساعات اداری نیز به شکایات مردمی و گزارش های دریافتی رسیدگی می‌کنند.

در روزهای اخیر رای محکومیت چند پرونده جالب و خواندنی در این اداره کل صادر شده است که در این میان شعبه 54 بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با صدور دو رای میلیونی رکورددار بوده است.

یکی از این دو رای صادر شده مربوط به کارخانه آبلیموسازی مشهور پاکدشت بود که پس از بررسی کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارخانه تعطیل و مدیرعامل شرکت برابر رای صادره به دلیل تولید و عرضه و فروش آبلیموی تقلبی و غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی به پرداخت 928 میلیون و 700 هزار تومان در حق دولت و ممهور شدن پروانه به مهر تخلف اول محکوم شد.

پرونده دوم رسیدگی شده در شعبه 54 بدوی نیز مربوط به شکایت مردمی از یک شرکت واردکننده کالا و تجهیزات پزشکی برای گرانفروشی و تقلب بوده که پس از رسیدگی مدیرعامل شرکت علاوه بر پرداخت مبلغ 972 میلیون و 800 هزار تومان در حق شاکی و پرداخت 6 میلیارد و 600 میلیون تومان در حق دولت و ممهور شدن پروانه فعالیت به مهر تخلف مرحله اول محکوم شد.

همچنین شعبه 32 بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز برای 3 شرکت تولید و فروش کفش جریمه دویست میلیون تومانی و ممهور شدن پروانه کسب به تخلف مرتبه اول را به دلیل گرانفروشی صادر کرد.

در پرونده دیگری که تخلف آن توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گزارش شده است مربوط به یک مؤسسه لابراتوار دندانسازی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و نداشتن مجوز و پروانه بهره برداری بوده است که در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند رسیدگی و حکم تعطیلی مؤسسه و ضبط ملزومات آن به نفع دولت صادر شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا