تأمین بخشی از نیازهای معیشتی 5 قلوهای دماوندی

مسئولان شهرستان دماوند در آخرین روزهای سال 93 در دیدار با خانواده‌ پنج قلوهای این شهرستان، با تأمین بخشی از نیازهای آنها موافقت کردند.

به گزارش تارود، در روزهای پایانی سال 93 و در آستانه سال جدید که با نام بی‌بی دو عالم، حضرت زهرا (س) عطرآگین شده است، شاهرخ جهانشاهی معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند، ابراهیم غفاری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران، محمود حسین‌آبادی رئیس اداره بهزیستی دماوند، فاطمه بذری‌شرفشاده معاون امور اجتماعی و شهربانو زمانی مسئول دفتر بازرسی اداره بهزیستی شهرستان دماوند به دیدار خانواده مجید درتومی رفته و از نزدیک به وضع زندگی و معیشتی این خانوده پنج قلو رسیدگی کردند.

درتومی، کارمند خدماتی شهرداری دماوند بوده و اکنون دارای پنج فرزند پنج ساله با نام‌های حسین، محمد، فاطمه، زهرا و علی است.

وی از وضع معیشتی به نسبت مطلوبی برخوردار است و مسئولان شهرستان برای گذراندن و بهبود شرایط زندگی این خانواده با ارائه خدماتی همچون بیمه، مسکن و هزینه مهدکودک این فرزندان موافقت کردند.

همچنین مسئولان شهرستان دماوند در روزهای پایانی سال به منظور رسیدگی به وضع معیشتی مددجویان، به دیدار 9 خانواده زیرپوشش بهزیستی رفتند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در این زمینه اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 93 قرار داریم؛ در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری با نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده بود و همه مسئولان عزم خود را راسخ کردند تا بتوانند گامی مؤثری را در جهت رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند.

محمود حسین‌آبادی گفت: در روزهای پایانی سال با مشارکت مسئولان شهرستان دماوند بر این شدیم تا به دیدار 9 خانواده زیرپوشش اداره بهزیستی دماوند رفته و با فرزندان دانشجو و دانش‌آموز ممتازی که از مشکلات اقتصادی برخوردار هستند، دیدار کرده و به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر، کارت هدیه و سبد کالا از آنها تقدیر کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا