لزوم افزایش عابر بانک‌ها در سطح شهر رودهن

بخشدار رودهن گفت: چهار دستگاه عابر بانک جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در این شهر راه اندازی می شود.dsc09149

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی بخشدار رودهن  و علی رضا عسگری رئیس شورای اسلای شهر رودهن در این بازدید در جریان نحوه خدمات رسانی بانک ها به مشتریان درطول ایام سال ،بویژه ایام نزدیک به نوروز  قرار گرفتند.

رضا طاهر خانی در حاشیه بازدید از بانک های سطح شهر رودهن گفت: تمامی پرسنل و مسئولان بانک های سطح منطقه باید با تمام توان پاسخگوی مردم بوده و از هر حیث آمادگی جهت  خدمت رسانی به مردم  بویژه در ایام نوروز را  داشته باشند.

 وی افزود: مشتري ‌مداري در صدر برنامه‌ريزي‌هاي بانک ها قرار دارد و هر طرح و برنامه‌اي که در بانک اجرا مي‌شود در راستاي تحقق اين هدف است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه شهر رودهن بواسطه وجود دو جاده مهم و بین استانی هراز و فیروزکوه یکی از پرتردد ترین شهرهای کشوردر ایام نوروز تبدیل خواهد شد از روئسای بانک‌های بازدید به عمل آمده خواست جهت رفاه وآسایش مردم و همچنین مسافران عبوری از شهر رودهن تا قبل از ایام نوروز نسبت سرویس کامل عابر بانک ها  اقدام نمایند.dsc09155

طاهرخانی همچنین از کسب رتبه نخست بانک ملی شعبه مرکزی رودهن در سال 92 در جذب سپرده در بین تمامی بانک های شرق استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به وجود مکانی مناسب در بانک ملی شعبه مرکزی رودهن بزودی چهار دستگاه عابر بانک جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نیز در این بانک ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در بازدید از بانک های سطح شهر رودهن مواردی همچون برنامه ریزی بانک ها برای پول نقد کافی در بانک ها و اسکناس نو برای ایام نوروز و همچنین مشکلات برق  برخی عابر بانک ها و عدم ارائه سرویس مناسب به همشهریان بحث و بررسی شد.

 در سطح بخش رودهن بیش از 20 بانک دولتی و خصوصی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا