عدم اجرای صحیح طرح هادی در روستاهای رودهن

بخشدار رودهن در بازدید مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از شهر رودهن از عدم اجرای صحیح طرح هادی در روستاهای این شهر خبر داد.

به گزارش تارود، در این بازدید که محمودی فرد فرماندار دماوند، طاهر خانی بخشدار رودهن و رضایار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان حضور داشتند از پرژه‌های مسکن مهر مهرآباد، شهرک انا رودهن و مسکن مهر شهر آبعلی بازدید شد.

نصرالله دهقانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه مسکن مهر مهرآباد گفت: خوشبختانه عملیات ساخت و ساز در این پروژه رو به اتمام است و تنها برخی موارد از جمله آسفالت معابر، فضا سازی، جدول کاری و فضای سبز و همچنین قسمتی از تصفیه خانه مانده که بزودی انجام خواهد شد.

در ادامه نیز از زمین مسکن جوانان مهرآباد نیز بازدید به عمل آمد.

محمودی فرد فرماندار دماوند نیز گفت: خوشبختانه دولت یازدهم در صدد رفع مشکلات مسکن مهر می‌باشد و تاکنون نیز اقدامات خوبی در جهت تکمیل این پروژه انجام داده است ولی برخی کم کاری‌ها مربوط به متقاضیان می‌باشد که در صورت تکمیل آورده خود زود‌تر واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

attach_54c525d73ff00

در این نشست و بازدید طاهر خانی بخشدار رودهن به برخی از مشکلات روستا‌ها از جمله فریضه بودن طرح‌ های هادی، طولانی بودن بازنگری طرح‌ های هادی، عدم اجرای صحیح طرح هادی بهسازی و آسفالت معابر روستایی و برخی مشکلات مسکن مهر شهر آبعلی و مهرآباد از جمله فضای آموزشی، فضای سبز، پاسگاه انتظامی، تصفیه خانه فاضلاب و … اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات موجود گردید.

شایان ذکر است؛ بعد از بازدید از پروژهای روستای مهرآباد از شهرک انا رودهن و مسکن مهر آبعلی نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا