نماینده مردم یزد: دولتی ها باعث شدند نیلی رای نیاورد

image92424نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مباحث مهمی که این روزها باید به آن اشاره کرد، لزوم تعامل مجلس و دولت است و تا این تعامل به وجود نیاید، شاهد چنین رفتارها و برخوردهایی هستیم.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، حسام الدین آشنا شب گذشته مطالب توهین آمیزی را علیه نمایندگان مجلس در صفحه فیس بوک خود منتشر کردکه همین امر سبب شد امروز از لابی مجلس از تلویزیون به تماشای جلسه رای اعتماد نیلی احمد آبادی بنشیند. در همین رابطه یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد که هیات رئیسه مانع ورود آشنا شده بود و دولت هم از این موضوع اعلام رضایت کرده بود.

در این باره اما محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می گوید: اظهارات مطرح شده توسط آقای آشنا توهینی به نمایندگان مجلس بود. دولتی ها نباید کاری کنند که شان مجلس را پایین آورند. چنین گفتمانی اصلا ارزشی ندارد و خود دولتی ها هم دست در دست هم داده بودند تا با رفتارهایشان، وزیر پیشنهادی رای نیاورد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: یکی از مباحث مهمی که این روزها باید به آن اشاره کرد، لزوم تعامل مجلس و دولت است و تا این تعامل به وجود نیاید، شاهد چنین رفتارها و برخوردهایی هستیم.

جوکار در بخش پایانی اظهارات خود گفت: مجلس نسبت به پیشرفت علمی کشور، فضای فرهنگی و ارزشی دانشگاه ها و جناح بازی های صورت گرفته حساس است و دغدغه خاطر دارد. به همین دلیل گزینه های دولت برای وزارت علوم باید به گونه ای باشند که مجلس نیز روی آنها نظر مثبت داشته باشد و این با جلسات مشترک بین دولت مجلس به وجود می آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا