انشعاب برق به ساختمان فاقد پروانه ساخت داده نشود

dsc06698بخشدار رودهن بر عدم ارائه انشغابات برق به ساختمان های فاقد مجوز و پروانه ساخت از سوی اداره برق منطقه رودهن تاکید کرد.

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی با حضور در اداره برق منطقه رودهن گفت: متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که ساختمانی که فاقد مجوز و پروانه ساخت از سوی شهرداری است از انشعابات برق برخوردار است که این غیر قانونی است و باید نسبت به برطرف نمودن این مشکل اقدام نمود.
وی خطاب به رئیس جدید اداره برق رودهن گفت: تمامی کارها باید طبق قانون و بر اساس ضابطه انجام شود و اگر چنین مواردی مشاهده شود باید نسبت به جمع آوری آن انشعاب اقدام گردد.
طاهر خانی همچنین در خصوص روشنایی برخی معابر در شهر رودهن و شهرک های اطراف گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یاران با وفایش اداره برق نسبت به تامین روشنایی اطراف حسینیه ها و تکایای مذهبی اقدام نماید.
بخشدار رودهن همچنین از رئیس اداره برق رودهن خواست تا نسبت به تامین روشنایی معابری که فاقد روشنایی در شب هستند اقدام کند.
در ادامه علیرضا عسگری رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: تامین روشنایی برخی معابر و بلوار های اصلی بویژه بلوار نور، بلوار آیت الله خامنه ایی، بلوار شریعتی و ادامه بلوار امام خمینی به سمت کریتون و سادات محله در دستور کار اداره برق قرار بگیرد.
تعویض تیرهای برق فرسوده، بهسازی سبکه های برق رسانی و تامین برق مسکن مهر مهرآباد از دیگر مباحثی بود که در این بازدید یک ساعته از اداره برق رودهن که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا