امر به معروف لثانی در ماه محرم اجرا شود

mohammad reza madihامام جمعه رودهن گفت: امر به معروف و نهی از منکر لثانی باید اولیت برنامه های منابر و مداحان و مسئولان هیئت مذهبی باشد.

به گزارش تارود، حجت الاسلام و المسلمین مدیح با اشاره به ایام دهه اول ماه محرم گفت: هیئت مذهبی با دوری از حواشی با برخورداری از دیدی واقع گرایانه باید فرصت های ارزشی این ایام را به مردم معرفی کنند.
نماینده ولی فقیه در رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: روحانیون توانمند به عنوان مبلغان مذهبی در مجالس وضع و خطابه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با بهره مندی از مطالب مستند در منابر سخنرانی و مدیحه سرایی کنند.
حجت الاسلام  و المسلمین مدیح با اشاره به اهمیت نماز به عنوان محور قیام عاشورا با بیان پیامدهای اقامه نماز اول وقت و بی نمازی افزود: امام حسین (ع) بخاطر احیاء دین جد خود که نماز یکی از ارکان آن است به درجه رفیع شهادت همراه با یاران باوفای خود نائل آمدند.
امام جمعه رودهن در خاتمه با اشاره به امر به معروف و نهی از منکی بخشی از دیگاه ارزشی سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر لثانی باید اولیت برنامه های منابر و مداحان و مسئولان هیئات مذهبی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا