شبکه اطلاع رسانی دانا فاسدتر از فیسبوک!؟

دانا فاسدتر از فیسبوکسایت خبری تحلیلی دانا برای چندمین بار مصداق قوانین فیلترینگ جمهوری اسلامی قرار گرفت.

به گزارش تارود به نقل از اقتدار ملارد قفل فیلترینگ بر گردن سایت های داخلی، قصد ایجاد چنان رعب و وحشتی را دارد که گوئی سرهنگ ها فیلترینگ را هدایت می کنند و این سایت های داخلی و بیشتر ارزشی فسادی بیش از سایت های بعضا خارجی که سخن از رفع فیلتر شدنشان می شود به دنبال دارند.

فساد آگاه سازی بدنه مردم مشکلی است که گویا سایت های انقلابی به تمام توان سعی در آلوده ساختن فضای آرام جامعه دارند و فیلترینگ تنها راه مبارزه با این مفسدین عرصه مجازی در داخل کشور است و باید فیسبوک رفع فیلتر شود تا مردم دیگر به سایت های که دلسوزانه برای انقلاب تلاش می کنند دسترسی نداشته باشند.

جدای از پرداختن به مساله فیلترینگ سایت های انقلابی سوال اساسی این است که چرا باید زمزمه های رفع فیلتر فیسبوک و بی فایده بودن فیلترینگ و ممیزی در جامعه به گوش رسیده شود و سایت خبری عده ای از مردم بی هیچ دلیلی فیلتر شود پس از چند ساعت رفع فیلتر شود، آیا روابط حاکم بر فیلترینگ روابطی از نوع اداری و تخلفاتی محسوب می شود و یا سلیقه افرادی است که گویا برخی از اخبار به مزاج آقا زاده ها و آقایان خوش نیامده است یا مساله ای دیگر در جریان است که هنوز نمی توانیم تشخیص دهیم.

اگر واقعا اطلاع رسانی از کانالی با مجوز دولت هدف اصلی این طرح است، آیا جز این است که در فیسبوک هم بسیاری از سایت های ضد انقلابی صفحه مخصوص خود را دارند و اخبار مربوط به خود را آن جا انتشار می دهند؛ پس چرا رفع فیلتر آن یک زمانی گل محافل شده بود؟ چرا در مقابل دشمنان لبخند و در برابر سایت های خودی غضب را انتخاب کرده ایم؟

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا