ماءالشعیرهای کور کننده و خرماهای داعشی!

image92391شبکه های اجتماعی مانند وایبر و فیسبوک این روزها پراز متن هایی است که موجی از نگران و دلهره را میان مردم ایجاد کرده است به طوری که خانوادها با نگرانی دست به خرید مواد غذایی مورد نیاز خود می‌زنند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، پس از ورود روغن پالم به محصولات لبنی و حاشیه‌ها‌یی که در رسانه‌های مختلف به پا شد اخیرا شایعاتی درباره “ماءالشعیرهای کورکننده،خرماهای داعشی و پپسی های فلج کننده” در فضای مجازی منتشر شده است.

شبکه های اجتماعی مانند وایبر و فیسبوک این روزها پراز متن هایی است که موجی از نگران و دلهره را میان مردم ایجاد کرده است به طوری که خانوادها با نگرانی دست به خرید مواد غذایی مورد نیاز خود می‌زنند.

وقتی پیامی درباره مخلوط بودن شیر روغن پالم دست به دست می‌شود بعد وزارت بهداشت اعلام می‌کند که این خبر حقیقت دارد مردم چگونه می‌توانند نسبت به پیامی که می‌گوید خرما مصرف نکنید چون آلوده به سموم گروه داعش است بی خیال باشند.

جالب است مسئولان هم واکنش شفافی نسبت به موضوع نشان نمی‌دهند؛شاید این شایعات واقیعت نداشته باشد اما به دلیل اینکه طی سالیان اخیر  کیفیت مواد غدایی یکی از موضوعات پر بحث میان مردم بوده است جای تعجب ندارد که خبرهایی که این روزها در فضای مجازی منتشر می‌شود را شهروندان باور نکنند.

 موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در گزارشی از ناسالم بودن سوسیس و کالباس های تولیدی خبر داد که مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت وقت، آلودگی این مواد غدایی که در کشور تولید شده است را ردکرد و گفت: این مواد غذایی که در کشور تولید می‌شود هیچ گونه آلودگی نداد.

به گزارش دانا، فضای جامعه این روزها با خبرهایی که در صفحات اجتماعی دست به دست می‌چرخد نگران کننده است و اکثر مردم برای تهیه مواد غذایی دست به عصا تر حرکت می کنند و با وسواس  بیشتری خرید می‌کنند، در اینجا وزارت بهداشت وظیفه دارد با ورود خود این نگرانی های کاذبی که در جامعه به وجود امده است را از بین ببرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا