جنگ داخلی در استقلال بالا گرفت

کمپین علیه قلعه نویی

بازیکنان فصل پیش استقلال که امسال جایی در ترکیب این تیم ندارد به نظر می‌رسد با مصاحبه های مختلفی که در رسانه ها علیه سرمربی استقلال انجام می‌دهند یک “کمپین علیه قلعه نویی” تشکیل داده اند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،تیم استقلال این روزها با حاشیه های فروانی روبه رو شده است؛از شکایت بازیکنان سال گذشته از سرمربی تا مصاحبه های مختلف بازیکنانی که در لیست امسال قلعه نویی هیچ جایی دارند.

جرقه این حواشی ها  پس از حضور “سید مهدی رحمتی” دروازبان فصل گذشته استقلال در برنامه ماه عسل زده شده که به طور غیر مستقیم از قلعه نویی انتقاد کرد تا هیمن امر شروعی باشد بر مصاحبه های مختلف بازیکنانی که امسال هیچ جایی در ترکیب استقلال ندارند.

نکونام،رحمتی، جمشیدان،ایمان موسوی،اکبرپور از جمله بازیکنانی بودند که هرکدام با دلخوری از قلعه نویی علیه وی مصاحبه کردند؛ این بازیکنان هرچند روز یک بار علیه شخص قلعه نویی یک مصاحبه انتقادی انجام می‌دهند تا شاید بتوان گفت که “کمپین شاکیان قلعه نویی تشکیل شد”.

هوادران استقلال پس از آنکه سال گذشته جام قهرمانی را از دست داند و حتی سهمیه جام باشگاههای آسیا را هم نگرفتند؛اما امسال امیدوار بودند با بازیکنانی که جذب استقلال شدند بتوانند یکی از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاههای آسیا باشند.

اما این روزها خبرهای خوشی از اردوی آبی پوشان به گوش نمی‌رسد؛شکایت بازیکن از مربی و مربی از بازیکن که تقریبا این روزها نقل محافل ورزشی شده است که باعث نگرانی هوادران این تیم شده است.

به گزارش دانا،استقلال که این روزها درگیر بازیهای لیگ برتر است نیازمند آرامش است که بتواند با خیال راحت مقابل حریفانش به میدان برود،شاید پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی تیم استقلال بتوانند با پادر میانی و ورود به جنگ داخلی که این روزها گریبانگیر استقلال شده است و هروز هم بر آتش این جنگ افزوده می‌شود دوباره آرامش را به اردوی آبی پوشان برگردانند.

 شاید بازیکنانی نظیر رحمتی و نکونام که از باتجربه های  استقلال هستند می‌توانستند با کمی گذشت فقط به خاطر هوادران آتش این جنگ را خاموش کنند تا استقلال کمی از حاشیه هایش نجات پیداکند و با خیالی راحت به ادامه لیگ برتر امیدوار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا