برپایی راهپیمایی روز قدس در 5 نقطه از دماوند

در 5 نقطه از شهرستان دماوند شامل بخش مرکزی دماوند، رودهن، کیلان، آبعلی، آبسرد و سربندان راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد.

به گزارش تارود به نقل از پایگاه اطلاع سانی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه دماوند با اشاره به فرمایشات امام خمینی در خصوص روز قدس و اهمیت این روز اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی دیگری حس می شود که حقیقتا روز قدس یک روز جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس و فلسطین داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

محسن رحیمی با اشاره به کشتار وحشیانه صهیونیست ها در رمضان خونین غزه و در حالی که بخشی از افکار عمومی جهان در خواب جام جهانی بسر می برد خاطر نشان کرد: بیش از 600 کشته و 4000 هزار زخمی در 16 روز از مردم بی دفاع فلسطین نشان از عمق وحشی گری و درندگی این رژیم منحوس دارد و امروز همه مردم جهان به جنایات این فرزند نامشروع پی برده اند.

وی جنایت صهیونیست ها در غزه را وحشتناک دانست و تصریح کرد: جنایات صهیونیست ها به خصوص قتل عامی که رژیم صهیونیستی در شجاعیه به راه انداخت و کشتار بیش از 50 کودک در تنها سه روز اخیر، خون هر انسان آزاده ای را به جوش می آورد و شاهد هستیم که قلب ملت آزاده ایران را بیشتر از همه به درد آورده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال نیز مردم شهرستان دماوند همصدا با دیگر مردم ایران و جهان با شعارهای کوبنده ‘مرگ بر آمریکا’ و ‘مرگ بر اسرائیل’ فریاد حمایت از مظلومان فلسطینی و استکبارستیزی و ظلم ستیزی را در بام ایران سر خواهند داد.

وی با اشاره به وسعت بالای جغرافیایی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال در 5 نقطه شهرستان دماوند شامل بخش مرکزی دماوند، رودهن، کیلان، آبعلی، آبسرد و سربندان برگزار خواهد شد و مردم دارالمومنین با حضور پورشور خود، برگ زرینی در تاریخ پرصلابت دماوند ثبت خواهند نمود.

رحیمی در پایان از برگزاری نمایشگاه دجالواره در مسیر راهپیمایی خبر داد و اظهار داشت: هر چند مدعیان حقوق بشر و رسانه های آن ها امتحان خود را در ماجرا غزه پس دادند و حتی خود مردم آن کشورها در انتقاد از عملکرد آن ها تجمع نمودند، اما لزوم آشنایی بیشتر ملت مومن ایران از اهداف پشت پرده برنامه های ماهواره از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

به گزارش تارود، مسیر و زمان راهپیمایی در شهرهای دماوند به شرح ذیل است:

دماوند: ساعت 11 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا سمت مصلای نماز جمعه دماوند، سخنران منوچهر محمدی استاد دانشگاه و مشاور سابق وزیر امور خارجه

آبسرد: ساعت 11 صبح از مقابل پایگاه بسیج تا مصلای نماز جمعه آبسرد،‌ سخنران سردار عباس حاجی‌نجاری تحلیل‌گر سیاسی

رودهن: ساعت 10 صبح از مسجد علی‌ابن ابی‌طالب(ع) تا میدان سپاه پاسداران

آبعلی: ساعت 9:30 صبح از خیابان احمدیه تا روبه‌روی شهرک مدرس

کیلان: ساعت 10 صبح از میدان امیرکبیر تا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) فاجان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا