اصرار نمایندگان بر استیضاح فوری وزیر علوم

تعدادی از نمایندگان همچنان بر استیضاح فوری وزیر علوم اصرار دارند

محمد حسین فرهنگی گفت: با اینکه دیروز جلسه ای برای دادن فرصت یک ماهه به وزیر علوم برگزار شد و تعدادی از نمایندگان با فرصت یک ماهه موافقت کردند ولی امروز تعداد دیگری از نمایندگان همچنان بر استیضاح فوری وزیر علوم اصرار کردند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آناج گفت: با اینکه دیروز جلسه ای برای دادن فرصت یک ماهه به وزیر علوم برگزار شد و تعدادی از نمایندگان با فرصت یک ماهه موافقت کردند ولی امروز تعداد دیگری از نمایندگان همچنان بر استیضاح فوری وزیر علوم اصرار کردند.

وی با بیان اینکه باید فرصت یک ماهه ای به وزیر داده شود تا مشکلات موجود را برطرف کند، گفت: البته اگر آن 51 نماینده ای که استیضاح را مطرح کرده اند از حرفشان کوتاه نیایند چاره ای جز اعلام وصول استیضاح وجود ندارد.

فرهنگی همچنین افزود: اگر فرصت یک ماهه داده شود، وزیر علوم به احتمال زیاد نظرات نمایندگان را در نظر گرفته و تغییراتی در سیاست های وزارتخانه اتخاذ می کند.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین با بیان اینکه همه امضاء کنندگان استیضاح وزیر همچنان اصرار به استیضاح دارند، ادامه داد: این تعداد نماینده که خواهان استیضاح وزیر علوم هستند در جلسه امروز گفتند که شرکت کنندگان در جلسه دیروز که قرار شد فرصت یک ماهه به وزیر داده شود، از طرف ما نبودند و ما همچنان بر مواضع خود هستیم و خواهان استیضاح وزیر هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا