بررسی مشکلات شهرک صنعتی آئینه ورزان دماوند

بازدید فرماندار از شهرک صنعتی آئینه ورزان

فرماندار شهرستان دماوند به مناسبت روز صنعت و معدن با حضور در ناحیه صنعتی دماوند از چندین واحد تولیدی بازدید به عمل آورد.

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند همزمان با روز صنعت و معدن به همراه جمعی از مسئولان صنعتی این شهرستان در ناحیه صنعتی دماوند حضور یافت و از واحدهای تولیدی فعال و امکانات این مجموعه بازدید کرد.

ناصر محمودی فرد  در حاشیه این بازدید نشستی نیز با مدیر و دیگر مسئولان ناحیه صنعتی دماوند و برخی از صنعتگران این ناحیه برگزار کرد و با استماع گزارشات مختلف از ظرفیت ها و تولیدات این مجموعه صنعتی، در جریان امور فنی و اجرایی و همچنین امکانات زیرساختی این شهرک قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ فرماندار دماوند از واحدهای صنعتی تولیدی الباگاز، تکاب اتصال، کارافلز و کیمیا شیمی بازدید به عمل آمد و از مسئولان این واحدهای تولیدی تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش تارود، شهرک صنعتی دماوند از مشکلات متعددی از  جمله نبود گاز شهری در این شهرک به خصوص در فصل سرما، خروجی خطرناک شهرک و… رنج می برد و  این در حالی است که در حدود آذرماه سال 92 رئیس شهرک صنعتی خبر از ورود گاز به این شهرک داده بود، اما گویا هنوز بهره ای از آن برده نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا