نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

تعریض محور مواصلاتی صالح‌آباد-کیلان به علت نبود فضای لازم امکان‌پذیر نیست/ چهار بانده شدن جاده ایوانکی به آبسرد در دستور کار است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریض محور مواصلاتی صالح‌آباد-کیلان به علت نبود فضای لازم امکان‌پذیر نیست، گفت: چهار بانده شدن جاده ایوانکی به آبسرد در دستور کار است.

قاسم میرزایی نیکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به بازدید از شهرهای آبسرد، کیلان و محله ساران به همراه جمعی مدیران اجرایی شهرستان دماوند اظهار کرد: در این بازدیدها نشست خوبی با مردم شهر آبسرد در زمینه طرح مثلثی، ساماندهی ساخت و ساز، زیرگذر و بحث مشکلات موجود در مجموعه خدماتی عنوان شد که موضوع مثلثی این شهر در شورای عالی معماری و شهرسازی استان تهران در حال کارشناسی می‌باشد.

وی افزود: همچنین در نشستی با مردم شهر کیلان مشکلاتی در زمینه رفع مشکل آب شرب، ساماندهی حریم شهری و اراضی واگذار شده مطرح گردید.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نشست دیگر با اهالی محله ساران هم با مشکل آب شرب مواجه بودیم که با راه‌اندازی استخر جامع با پرشدن در فصل زمستان این مشکل مرتفع می‌شود، ولی آب شرب اهالی از لوله قسمت بالا تأمین می‌گردد.

میرزایی نیکو ادامه داد: همچنین در زمینه گردشگری و حوزه راه مشکلاتی را نیز در محله ساران مواجه بودیم که در این خصوص مصوباتی گرفته و در حال رسیدگی است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعریض محور مواصلاتی صالح‌آباد-کیلان به علت نبود فضای لازم امکان‌پذیر نیست، گفت: اما در نظر داریم با طرحی جدید ورودی شهر کیلان و هم جاده ایوانکی به آبسرد با تأمین اعتبار و تعیین پیمانکار چهار بانده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا