شهردار رودهن خبر داد؛

آمادگی لازم برای احداث بیمارستان در شهر رودهن وجود دارد/ 3.5 میلیارد ریال برای تجهیز و بهسازی درمانگاه رودهن هزینه شد

شهردار رودهن از آمادگی لازم برای احداث بیمارستان در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و بهسازی درمانگاه رودهن از سوی شهرداری هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی در گفتگویی اظهار کرد: احداث بیمارستان در رودهن آرزوی دیرینه مردم خوب این شهر بوده و انصافاً خواسته‌ای به‌حق و به‌جاست؛ متأسفانه تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شهر رودهن از لحاظ موقعیت جغرافیایی، وجود دو جاده مهم و پرتردد هراز و فیروزکوه و حوادث مکرر جاده‌ای، وجود حدود ۲۰ هزار نفر دانشجو، وجود بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر، افزایش روبه رشد جمعیت و سرریز جمعیت تهران و از همه مهم‌تر قرار گرفتن در مرز بین استان تهران و مازندران قطعاً نیاز به یک بیمارستان مجهز و بزرگ دارد.

شهردار رودهن تصریح کرد: تنها درمانگاه کوچک دولتی شهر رودهن با مراجعه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر و با امکانات فوق‌العاده کم، پاسخ‌گویی مردم نیست و در همین راستا، شهرداری رودهن آمادگی خود را برای تهیه خرید زمین مناسب جهت احداث بیمارستان در رودهن اعلام می‌کند.

کچویی با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد، مشکلات زودتر رفع خواهد شد، گفت: خیران و مردم برای ساخت بیمارستان در رودهن پیش‌قدم شوند و قطعاً اتحاد و همدلی بین مردم و مسؤولان در این خصوص نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی بیان کرد: افراد دلسوز، توانا، متعهد و پا به کار در هیأت‌امنا عضو شوند تا بتوانیم با کمک یکدیگر و حمایت مسؤولان در خصوص احداث بیمارستان در رودهن گام برداریم.

شهردار رودهن در خصوص کمک به درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن ادامه داد: تاکنون بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و بهسازی این درمانگاه از سوی شهرداری هزینه شده و قطعاً این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کچویی افزود: با توجه به واگذاری یک دستگاه آمبولانس جدید برای مرکز درمانی رودهن، امیدواریم با همت مسؤولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند هرچه زودتر کد دو اورژانس رودهن فعال و در خدمت مردم قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: احداث بیمارستان در رودهن خواسته به‌حق مردم است و بنده به نشست برگزار شده در بخشداری رودهن در خصوص تعیین و تکلیف بیمارستان رودهن بسیار خوش‌بین هستم و امیدوارم مردم این شهر و حومه هرچه زودتر به آرزوی دیرینه خود برسند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا