میرزایی نیکو در جمع دانشجویان: ساکت باشید؛ خیلی ناراحتید می‌توانید گوش ندهید/ مردم دماوند و فیروزکوه سالی نه میلیارد یارانه می‌گیرند/ کاری نداریم الان کشوری در حال بد عهدی در برجام است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فیروزکوه در واکنش به صحبت‌های دانشجویی که گفت: «قرار بود مشکلات ۱۰۰ روزِ حل شود»؛ پاسخ داد: ساکت باشید، اجازه بدهید من صحبتم را انجام دهم، خیلی ناراحتید می‌توانید گوش نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ قاسم میرزایی نیکو در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در فیروزکوه ضمن گرامی داشت ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: ماه ربیع‌الاول، ماه برکت و نزول محبت الهی و مهربانی و ماه اسلام رحمانی است.
وی در ادامه بیان کرد: در هیچ زمانی به این میزان تبلیغات در خصوص اسلام صورت گرفته نشده است، کاری که در ایران و مجموعه کشورهای اسلامی در رابطه با تبلیغات اسلامی انجام‌شده بی‌نظیر بوده و قابل‌سنجش با گذشته نیست، اما حاصل آنچه بوده؟ دروغ، فساد، تباهی، فقر، تنگ‌دستی، جنگ، داعش.
میرزایی گفت: روز دانشجو روز ظلم‌ستیزی است، روز حرکت برعلیه استکبار و استبداد است، این روز روزی است که سابقه بیش از ۱۲۰ سال مبارزات کشور را به دنبال دارد، دانشجو تنها کسی بوده که نه بیم جان داشته نه غم نان، دانشجو همیشه زجرکش تمامی مسائل بوده، همه‌جا هم دانشجو را قربانی کردیم، هم در عزا هم در عروسی سر دانشجو را بریدیم.
وی افزود: دانشجویان در مبارزات نفر اول بوده‌اند، زیرا کشور به دنبال مبارزه با استبداد بوده تمامی کسانی که دل در گرو آزادی داشتند، دل در گرو ظلم‌ستیزی داشتند به دنبال پیشرفت مملکت بوده‌اند، تبلور این قضایا شد جمهوری اسلامی، و قانون اساسی شد میوه این حرکت، باید این را قدر بدانیم و پای آن بایستیم، صرفاً به استقلال یا جمهوری توجه نکنیم، قانون اساسی اینگونه نیست که ما به بخشی توجه کنیم و به بخش دیگر توجه نکنیم، قانون اساسی حاصل خون شهدا، به‌ویژه شهدای دانشجو است.
میرزایی نیکو با اشاره به قرائت بیانیه بسیج دانشجویی اظهار کرد: دولت آقای روحانی زمانی که سکان کار را به‌دست گرفت، خوب می‌دانید که مملکت در چه شرایطی قرار گرفته بود، نفت ۱۲۰ دلاری به نفت پایین‌تر از ۳۰ دلار تبدیل و بعد ۵۸۰ هزار میلیارد بدهی تحویل دولت می‌شود، تورم ۴۵ درصد، رشد اقتصادی منفی ۰٫۶ درصد، سرمایه‌گذاری زیر سه درصد، چیزی در کشور نبوده، خاکی بر سر ما ریختن که امکان ندارد حالا حالاها درست شود.

در این لحظه یکی از دانشجویان با بیان اینکه، قرار بود مشکلات ۱۰۰ روزِ حل شود به سخنان میرزایی نیکو واکنش نشان داد، میرزایی نیکو گفت: گوش کنید، اجازه بدید حرفم تمام شود در خدمت شما هستم.

وی ادامه داد: شرایط کشور شرایط وحشتناکی بوده، امکان نداشته که نامه‌ای را مقام معظم رهبری داده باشند و آقای روحانی پیگیری نکرده باشند و در رابطه با برجام همیشه خدمت رهبری جلسه داشته و گزارش می‌دادند، کاری نداریم الان کشوری در حال بدعهدی است که به ضرر خود آن کشور هم خواهد بود؛ اما پنج کشور دیگر پای کار بودند.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولت که ما را از منجلاب تاریکی‌ها به‌جایی آورده که ما می‌توانیم بعد از تمام مسائلی که بوده گفتگو کنیم، می‌توانیم کاری کنیم که نفت‌کش‌های ما خودشان، در آب‌ها بین‌المللی حرکت کنند، می‌تواند پول نفت برگردد.

میرزایی افزود: آنچه کشور با آن مواجه است بحران دروغ و فساد است، بیایید ببینید فسادها را چه افرادی انجام دادند؟! من در همین دانشگاه در تبلیغات انتخاباتی گفتم من هیچ قولی نمی‌دهم که برای این مردم زجرکشیده چه‌کاری می‌توانم انجام دهم، من نمی‌توانم پل بسازم، استاندار یا فرماندار تأیید کنم، اما می‌توانم قول بدهم من دروغ نگویم، بدعهدی نکنم، به اموال این مردم دست برد نزنم.

*مردم دماوند و فیروزکوه سالی 9 میلیارد یارانه می‌گیرند

وی افزود: پول‌نداریم، تحریم که هستیم، بودجه کشور با وحشتناک‌ترین شکل مواجه است، همه به دنبال باندبازی و خط بازی‌اند، همه به دنبال به یغما بردن اموال درب و داغون کشور هستند.

وی گفت: ۲۰۰ هزار نفر مجموعه کل جمعیت شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه می‌باشد، ماهی ۴۵ هزار تومان به هر نفر یارانه می‌دهیم، مجموعاً ماهی ۹ میلیارد تومان به مردم یارانه دادیم کل بودجه‌ای که دو شهرستان بعد از هشت ماه سال توانستم جذب کنند، سه میلیارد نشده است، با ۹ میلیارد می‌توان ۹۰ میلیارد یارانه تعریف کرد.

میرزایی ادامه داد: تابه‌حال پنج برنامه پنج ساله داشتیم، برنامه ششم توسعه هم در حال تدوین است، تنها برنامه‌ای که موفق بوده برنامه زمان آقای خاتمی برنامه سوم بوده که تمام شاخص‌های آن رشد داشته است.

*ساکت باشید؛ خیلی ناراحتید می‌توانید گوش ندهید

در این بین صحبت‌های میرزایی نیکو بار دیگر مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفت، میرزایی نیکو در واکنش به اعتراض دانشجویان گفت: ساکت باشید، اجازه بدهید من صحبتم را انجام دهم، خیلی ناراحتید می‌توانید گوش نکنید! این واکنش میرزایی نیکو سبب ترک کردن سالن توسط دانشجویان شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با پایان دادن به سخنان خود گفت: من دفاع از حق و حقیقت می‌کنم، امکان ندارند من بخواهم حرفی را بزنم که نتوانم جوابی به آن بدهم.

میرزایی نیکو که از معترضین خواسته بود، اجازه دهند تا سخنانش تمام شود و بعد جوابگوی اعتراضات دانشجویان باشد، بعد از اتمام سخنانش به سرعت سالن همایش را ترک کرد و سؤالات دانشجویان بی‌جواب ماند.

منبع: دیمه‌نیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا