پنجمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد بخش رودهن+تصاویر

پنجمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد بخش رودهن واقع در شهرستان دماوند با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور و مسئولان برگزار شد.photo_2016-10-27_00-37-56حسین عبدالله اشرفی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بخش رودهن 120 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که امشب همزمان با شهادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) پنجمین یادواره 57 شهید روستاهای وسکاره، آردینه و جورد این بخش برگزار گردید.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه‌داشتن راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و امام خمینی (ره) است؛ راه شهدایی که محور زندگی آن‌ها در راه رضای خداوند متعال بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با اشاره به اینکه خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی در سراسر جهان شد، گفت: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی که از سوی دشمنان نظام به ما تحمیل شد با سلاح ایمان ایستادگی کردند و پیروز شدند.

عبدالله اشرفی تأکید کرد: پیشرفت‌هایی که هم‌اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

وی یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به‌ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند خانواده‌های معظم شهدا را یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشورمان عنوان کرد و گفت:‌ این خانواده‌ها با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب درس بزرگی را به ما دادند که باید در تمام مراحل زندگی خود این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

لازم به ذکر است این مراسم معنوی با سخنرانی سردار زنگنه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت (ع) همراه بود.photo_2016-10-27_00-37-51photo_2016-10-27_00-38-15

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا