اگر ترمیم کابینه انتخاباتی نیست دولت وزرای پیرتر را برکنار کند

عضوجامعه مدرسین با تأکید براینکه اعضای کابینه روحانی توان کار جدی ندارند و همین موجب کندی پیشرفت کارها شده است گفت: معدل سن کابینه روحانی بالاست و شاید در این شرایط وزرای پیرتر هم برای برکناری در دستور کار باشند.

به گزارش تارود؛ حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به تحولات اخیر در دولت اظهار داشت: عوامل مختلفی دست به دست هم داده و منشا این تغییرات بوده است؛ عملکرد نامطلوب برخی از این وزیران مورد اعتراض فرهیختگان جامعه قرار گرفته و حضور آنها در دولت هزینه‌بردار بوده و از این رو دولت دست به این تغییرات زده است.

عضو جامعه مدرسین با تاکید براینکه اعضای کابینه روحانی توان کار جدی ندارند و همین امر موجب کندی پیشرفت کارها شده است، یادآور شد: معدل سن کابینه روحانی بالاست و از این رو اگر هدف دولت انتخاباتی نیست بهتر است وزرای پیرتر برکنار شوند.

وی با اشاره به احتمال فعالیت انتخاباتی دولت در تغییرات کابینه خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه مسئله عادی جلوه کند وزرای ارشاد و ورزش را تغییر داده است، در صورتی که اگر اهداف انتخاباتی را در این مسئله دنبال کند به زیان دولت و ملت خواهد بود.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به ناهماهنگی‌های کابینه که منجر به تغییر وزرا شده است، افزود: به رغم شعارهای رئیس‌جمهور آنچه در حوزه اقتصادی محسوس است این است که در حوزه اقتصاد مقاومتی کار چندانی نشده و عمر دولت به مذاکرات گذشته است و ما شاهد رونق در معیشت و اقتصاد مردم نیستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا