پراکندگی مجموعه‌های ورزشی شهرستان دماوند عامل ایجاد خلل در قهرمانی جوانان می‌باشد/ شهرستان دماوند در زمینه ورزش‌های همگانی موفق بوده است

omid-ghomiرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بیان اینکه پراکندگی مجموعه‌های ورزشی این شهرستان، باعث ایجاد خلل در قهرمانی جوانان در رشته‌های ورزشی شده است، گفت: شهرستان دماوند در زمینه ورزش‌های همگانی موفق بوده است.

امید قمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی با اشاره به موضوع پراکندگی مجموعه‌های ورزشی موجود در سطح شهرستان دماوند اظهار کرد: پراکندگی مجموعه‌های ورزشی شهرستان دماوند، باعث ایجاد خلل در قهرمانی جوانان در رشته‌های ورزشی شده است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، دارای رشته‌های ورزشی متعدد است و خوشبختانه می‌توان اعلام کرد که این شهرستان با وجود باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی، دارای سرانه مناسبی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به بررسی معضلات ورزشی شهرستان دماوند پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ورزشی شهرستان دماوند، بحث جغرافیایی و پراکندگی مجموعه‌های ورزشی است.

قمی با توجه به وجود 120 روستا، بخش و شهر در سطح شهرستان دماوند تأکید کرد: متأسفانه پراکندگی مجموعه‌های ورزشی در این مناطق، سبب ایجاد نواقصی در مسیر ورزش قهرمانی شهرستان شده است.

وی همچنین تردد ورزشکاران و استفاده از مجموعه‌های ورزشی شهر تهران به دلیل پراکندگی مجموعه‌های ورزشی شهرستان دماوند را از دیگر مشکلات در این زمینه دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: شهرستان دماوند در زمینه ورزش‌های همگانی موفق بوده و در راستای این هدف، برنامه‌هایی نیز اجرا کرده است.

قمی با توجه به برنامه‌های اجرایی در زمینه تربیت‌بدنی در شهرستان دماوند گفت: از جمله برنامه‌های اجرایی تربیت‌بدنی در شهرستان، می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی مانند کشتی، تکواندو و کاراته اشاره کرد که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌گردد.

وی همچنین توجهی به بحث فرهنگی داشته و از دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، برپایی مسابقات همگانی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی توسط هیئت‌های ورزشی به عنوان ویژه برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در شهرستان دماوند نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا