آغاز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند به همراه معاون اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، در ساختمان شماره دو شهرداری دماوند در جمع خبرنگاران گفت: فاز اول سرشماری نفوس و مسکن سال 95 از امروز آغاز و تا 24 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد در این رابطه اظهار کرد: در این مدت، همشهریان  شهرستان دماوند می‌توانند از سیستم داخل منازل خود، کافی‌نت‌ها و یا شعبی که برای آنها در مناطق مختلف  در نظر گرفته‌ایم، به صورت رایگان اقدام ثبت‌نام در سرشماری نفوس و مسکن کنند.

وی افزود: در صورتی که در این مدت نتوانستند درون سامانه سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کنند، از 25 مهر تا 25 آبان ماه سال جاری به صورت سنتی، مأموران آمارگیر به درب منازل افراد مراجعه می‌کنند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: اهمیتی که موضوع سرشماری در کشور و حتی در همه دنیا وجود دارد، بحث سیاست‌گذاری می‌باشد، زیرا شالوده هر نظام مدیریتی و برنامه‌ریزی است و اگر در مسیر برنامه‌ریزی حرکت نکنیم، دچار روزمرگی می‌شویم.

محمودی‌فرد ادامه داد: به دلیل اینکه امسال برای اولین بار سیستم اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 انجام می‌شود، به دلیل عدم آشنایی افراد با اینگونه روش، سیستم سنتی نیز در نظر گرفته شده تا این کار به درستی و با دقت بالا انجام شود.

وی تأکید کرد: اگر اطلاعات درست و دقیقی داشته باشیم می‌توانیم برنامه‌ریزی درست داشته باشیم و اگر اطلاعات ناقص داشته باشیم، برنامه‌ریزی‌ها دچار مشکل می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: ما در شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها بستر و شرایطی فراهم کرده‌ایم تا همه مردم بتوانند به آسانی در این طرح ملی شرکت کرده و به برنامه‌ریزان کشور کمک کنند؛ بنابراین باید دست به دست هم بدهیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در جهت نفوس و مسکن در شهرستان دماوند جمع‌آوری کنیم.
photo_2016-09-25_19-07-48

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا