تبدیل بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) دماوند به پلی‌کلینیک ویژه با اورژانس شبانه‌روزی و آزمایشگاه تخصصی/ احداث استخر کشاورزی، نیاز به مجوز شهرداری ندارد

GHASEM MIRZAEE NEKOنماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تبدیل بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) شهر دماوند به پلی‌کلینیک ویژه با اورژانس شبانه‌روزی و آزمایشگاه تخصصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی‌نکو در نشست شورای اداری شهرستان دماوند در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار کرد: دکتر پیوندی در این بازدید، قول مرتفع شدن مشکلات این بیمارستان را تا پایان سال جاری داد.

وی افزود: همچنین در ادامه سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مجوز بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(ع) شهر دماوند تمدید گردید و با توجه به درخواست‌های مردم، این مرکز به یک پلی کلینیک ویژه با اورژانس شبانه‌روزی و آزمایشگاه تخصصی تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور وزرا و مسئولان استانی، دستاوردهایی برای شهرستان دماوند به همراه داشته است که از این میان می‌توان به پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، دستور برای ایجاد دوره‌های دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند به شرط تأسیس هیئت‌های علمی، توسعه کارگاه‌های علمی و تجربی به ویژه توسعه زمین‌های دانشگاه علوم تحقیقات کشاورزی و توجه جدی به نیروهای بومی اشاره کرد.

*پیگیری بالا بردن سهم آب شهرستان فیروزکوه از سد نمرود

میرزایی در خصوص پیگیری بالا بردن سهم آب شهرستان فیروزکوه از سد نمرود تاکید کرد: رایزنی‌هایی در این‌باره صورت گرفته و پیگیری آن در سفر رییس جمهور به منطقه در مهرماه انجام می‌شود.

وی از اختصاص بودجه لازم برای کمربندی گیلاوند در هئیت دولت و بررسی همه جانبه مشکلات پروژه گازرسانی فیروزکوه و لاریجان، به عنوان اقدامات خود در مدت فعالیت در مجلس دهم نام برد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتتاح و بازدید از پروژه‌های شهرداری دماوند، سخنرانی در مسجد جامع دماوند، بازدید از مجموعه تولید دام فیروزکوه، بازدید از نحوه آب گیری سد نمرود و افتتاح ساختمان اداره برق فیروزکوه از دیگر اقدامات بنده در مدت فعالیت در مجلس دهم می‌باشد.

میرزایی همچنین اشاره‌ای به ایجاد مراکز تولید و تکثیر دام در روستای طرود فیروزکوه، در اختیار قرار گرفتن زمین‌های اطراف طرح‌های تولیدی امانی در اختیار مردم و طرح ایجاد گلخانه‌ای تولیدات کشاورزی در این منطقه داشت.

*احداث استخر کشاورزی، نیاز به مجوز شهرداری ندارد

وی گفت: احداث استخر کشاورزی و تکمیل طرح‌های آبیاری قطره‌ای، نیاز به مجوز شهرداری و شهری ندارد و تنها مرجع صدور مجوز، اداره جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، به تغییر کاربری در نقاط غیر قابل کشاورزی اشاره کرد و افزود: این تغییر کاربری‌ها در حال بررسی و ارزیابی است.

میرزایی بازدید از پروژه‌های گلخانه تولید توت‌فرنگی دماوند، مجموعه تولید دام فیروزکوه، اراضی 100 هکتاری ارگانیک گل محمدی و پیگیری طرح مطالعات آمایش و مکان‌یابی گردشگری، بازبینی طرح هادی روستاها و همچنین ساماندهی مهاجرت جمعیت از تهران به شهرستان دماوند را از دیگر اقدامات مدیریتی خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا