ساماندهی صنوف مزاحم در شهر رودهن

بخشدار رودهن گفت: صنوف مزاحم با تعامل ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعاون و با همکاری اصناف در رودهن ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در نشست مدیران بخش رودهن، در مورد سیاست‌های مهم سال 95 در حوزه مدیریت اظهار کرد: جمع‌آوری صنوف مزاحم از جمله سیاست‌های مهم مدیریت این بخش در سال جاری است.

بخشدار رودهن تصریح کرد: جلسه‌ای با اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعاون و مسؤول اسناد شهرستان دماوند داشتیم و بنا داریم که مکانی را برای صنوف مزاحم در نظر بگیرند.

طاهرخانی با بیان اینکه مکانی که برای صنوف مزاحم در نظر گرفته می‌شود، خارج از محدوده شهر رودهن خواهد بود، اضافه کرد: با این اقدام، صنوف مزاحم را در این بخش ساماندهی خواهیم کرد.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه هدف ما رهایی‌بخشی این صنوف از حواشی و مسائل داخل شهر است، ادامه داد: با ساماندهی صنوف مزاحم و ایجاد مکانی ثابت برای آن‌ها و عرضه محصولات مختلف، راه دسترسی مردم به این صنوف را هموار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته مزاحمت‌های این صنوف در سطح شهر زیاد بود، تصریح کرد: متمرکز کردن این صنوف مزاحم در یک مکان مشخص، اقدامی در راستای رفع چالش‌ها در سطح شهر به خاطر فعالیت این صنوف است.

بخشدار رودهن با تأکید بر اینکه ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون و اصناف قول داده‌اند که این موضوع را پیگیری کنند، گفت: بستر مناسبی برای فعالیت صنوف مزاحم ترسیم خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا