احداث ایستگاه و خطوط تاکسی کیلان – آبسرد

mehdi taiebiمعاون شهردار کیلان از احداث ایستگاه تاکسی و خطوط تاکسی کیلان – آبسرد خبر داد و بر لزوم نصب سرعت‌گیر در ورودی این شهر واقع در شهرستان دماوند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی طیبی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند اظهار کرد: خوشبختانه مشکل ترافیکی در شهر کیلان وجود ندارد.

وی با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های فرسوده در کیلان افزود: این شهر دارای 32 دستگاه تاکسی بوده که 17 دستگاه آن به‌طور کامل فرسوده است و این موضوع امنیت جان مسافران را به خطر می‌اندازد.

معاون شهردار کیلان گفت: ثبت‌نام طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده انجام شده و مکاتباتی نیز با سازمان حمل‌ونقل همگانی داشته‌ایم که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم؛ این سازمان اعلام کرده که هنوز کارهای بانکی انجام نشده است.

طیبی با تأکید بر نصب سرعت‌گیر در ورودی شهر کیلان و مقابل جایگاه سی.‌ان‌.جی این شهر تصریح کرد: هنوز جانمایی نصب این سرعت‌گیر توسط پلیس‌راه انجام نشده است و موقعیت بسیار خطرناکی در آنجا وجود دارد.

معاون شهردار کیلان با اشاره به احداث ایستگاه تاکسی کیلان – آبسرد و بالعکس بیان کرد: مکاتبات این موضوع انجام شده و در این خصوص لازم است که پلیس راهور جانمایی‌های لازم را انجام دهد تا در شورای ترافیک تصویب شود.

شایان ذکر است؛ فرماندار شهرستان دماوند در این نشست تأکید کرد که طی مدت یک هفته نسبت به جانمایی نصب سرعت‌گیر در ورودی شهر کیلان توسط پلیس‌‌راه با کمک شهرداری کیلان اقدام شود.

همچنین قرار شد که با نظر کارشناسی پلیس راهور جایگاه‌های تاکسی خط کیلان – آبسرد و بالعکس نیز جانمایی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا