برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره پدران آسمانی در دماوند

81590100-6420782همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره پدران آسمانی در شهرستان دماوند با حضور ۱۴۰ نفر از فرزندان و همسران خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

امیر مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه اولین نشست شورای مشورتی معتمدین معین جامعه شاهد و ایثارگر این شهرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از برگزاری یاد و خاطره پدران آسمانی در شب ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) خبر داد و گفت: در این نشست مقرر گردید در شب ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره پدران آسمانی در اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) برگزار شود.

وی افزود: در این نشست پس از تحلیل جلسات سال گذشته به برنامه‌های سال آتی اشاره شد و مقرر گردید، اولین مراسم فرهنگی در سال جدید در شب ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) برگزار گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: در سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی نامگذاري شده است این فرهنگ رهبری باید با هدف ترویج ایثار و شهادت برای نسل جوان بازگو و اجرایی شود.

مرادی ادامه داد: یکی از کارهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره پدران و مادران شهدا می‌باشد که در تلاشیم با خاطره‌نویسی از مادران، پدران و همسران شهدا این ارزش‌ها حفظ و به نسل جوان انتقال یابد.

لازم به ذکراست اولین نشست شورای مشورتی معتمدین معین جامعه شاهد و ایثارگر این شهرستان دماوند، عصر روز پنج شنبه امسال با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا