غبارروبی و عطرافشانی ۵۳ گلزار ۳۵۰ لاله سرخ دماوند در دهه مبارک فجر+تصاویر

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۵۳ گلزار و ۳۵۰ لاله سرخ شهرستان دماوند غبارروبی و عطرافشانی شد.

IMG_8112

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، امام جمعه دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان دماوند، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردمی برگزار گردید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی، امام جمعه دماوند در این مراسم اظهار داشت: یاد  و خاطره همه شهدای عزیزی که در هشت سال دفاع مقدس، همراه با خیر شهیدان هابیلی از ابتدای تا انتهای تاریخ در رکاب امام عصر (عج) قدم گذاشتند را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: شهدای عزیزی که در انقلاب اسلامی گلگون کفن شدند تا همواره ما از عطر شهادت، ولایت و معنویت برخوردار باشیم.

امام جمعه دماوند بیان کرد: درود خداوند بر این شهدا و همچنین شما کسانی که افتخار می‌کنید در مسیر این عزیزان باشید و با حضور در کنار مضجع تابناک این شهدای عزیز تجدید بیعتی مجدد با ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

علاءالدینی گفت:  احسنت بر مردم شهید پروری که 37 سال افتخار پیروی از وصیت نامه‌های شهدا را دارند که وصایای شهدا در سی و هفتمین بهار آزادی، سرمایه بزرگی برای ما است.

وی افزود: احسنت بر بسیجیان و نیروهای انتظامی که امروز با لباس فرم در این مکان مقدس حضور پیدا کردند؛ یاد شهدای بسیج و نیروی انتظامی را هم گرامی می‌داریم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اما هنوز افتخار داریم که این درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و پرچم بلند می‌باشد و هر وعده‌ای پیرامون دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی در این منطقه‌ای که کمربند انفجاری در اطراف بسته شده است ثبات و امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان است.

علاءالدینی گفت: احسنت بر پدران شهدا و خانواده‌های شهدا به خصوص پدران شهیدی که در محضر آنان هستیم و اینها افتخار ما در شهرستان دماوند هستند.

وی افزود: الحمدالله شهرستان دماوند نشان داد که در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیرامون بزرگداشت و تقدیم شهدا سهم دارد و این لیاقت و شایستگی را دارد که مردم عزیزی را بین خود پروش بدهد که مدافع ولایت فقیه باشند.

امام جمعه دماوند بیان کرد: وقتی که باید از جان گذشت، باید با افتخار در مسیر انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ولایت فقیه همه وجود خودمان را وقف کنند.

علاءالدینی گفت: امروز شهرستان دماوند درخششی دارد و مدال افتخارش همین شهدای بزرگواری هستند که 600 خانواده شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌است.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند خانواده پنج و دو شهید، شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب (س) را در شرق استان تهران دارا می‌باشد.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه شهرستان دماوند میزبان 9 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)، خاطرنشان کرد: این شهدا، عزیزان مهاجری هستند که از کشور افغانستان در شهر و دیار ما ساکن شدند و امروز به عنوان بزرگ‌ترین نیروها در دفاع از حرم حضورت زینب (س) در سوریه مستقر هستند و پرچم اسلام را محکم و استوار نگه داشته‌اند.

علاءالدینی افزود: ان شاء الله در صدد هستیم با همکاری نهادهای مختلف در شهرستان دماوند همایش را برای شهدای مدافع حرم برگزار کنیم و در کنار این شهدا عهد و پیمان ببندیم که همراه با بزرگداشت این شهدای عزیزمان، شهدای مدافع حرم را هم گرامی بداریم و امروز باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم، زیرا شهدای مدافع حرم با حضور در کشور و شهرستان دماوند حماسه‌ای آفریدند که جهادی شده است.

وی گفت: در شهرستان دماوند افتخار می‌کنیم به مدال‌های شهادت شهدای عزیز و مسئولانی که همراه در کنار این شهدا هستند و پیشانی به این سنگ‌ها می‌سایند و افتخار همراهی با آنها را دارند.

[Best_Wordpress_Gallery id=”44″ gal_title=”ghobar damavand”]

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا