غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای رودهن در دهه مبارک فجر+تصاویر

همزمان با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلزار شهدای شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند غبارروبی و عطرافشانی گردید.

photo_2016-02-04_11-07-34

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، امام جمعه رودهن، مسئولان شهر رودهن، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

امام جمعه بخش رودهن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از صدر اسلام تا به امروز، اسلام همواره دشمن داشته است؛ از وقتی که انقلاب اسلامی پیروز گردید، دشمن یک لحظه آرام ننشسته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح گفت: اگر ولایت‌پذیر خدای متعال، رسول خدا، امیرالمؤمنینع) و امامان معصوم، حضرت ولی عصر (عج) و ولایت فقیه باشیم؛ علم و جهاد که هر دو برای اسلام و مسلمین مفید می‌باشد را رونق می‌دهیم.
وی بیان کرد: امروز اسلام در راه دفاع از حرم، دفاع از حریم تشیع، اهل بیت و ولایت شهید می‌دهد.

امام جمعه بخش رودهن گفت: ما به مظلومیت و ایثار شیعیان، به مجاهدت دلاور مردان، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم.

مدیح ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار این عزیزان که اسوه شجاعت و غیرت بودند کوچک‌ترین کاری است که در حق آنان می‌توانیم انجام دهیم چرا که ارزش خون آن بزرگواران با هیچ چیز قابل مقایسه و جبران نیست.

وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم حق این مجاهدت‌ها، ایثارها و شهادت‌ها را ادا کنیم تا در روز قیامت مدیون امام (ره) و شهیدان نباشیم.

[Best_Wordpress_Gallery id=”43″ gal_title=”ghobarobi roudehen”]

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا