مزار شهداي دماوند غبار روبي و عطر افشاني شد

آيين غباروبي و عطر افشاني مزار شهداي هشت سال دفاع مقدس دماوند به مناسبت هفته بسيج همزمان با سراسر كشور در گلزار هاي شهري و روستايي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در اين آيين كه عصر پنجشنبه با حضور شهردار دماوند، معاون اداري و مالي، معاون فني و شهرسازي، مسئولان دواير شهرداري و بسيجيان اين نهاد شهري برگزار شد، شركت كنندگان با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند.

عباس صفري شهردار دماوند در حاشيه اين مراسم ضمن گراميداشت هفته بسيج، با تاكيد بر اينكه جايگاه شهدا به عنوان يك بسيجي همواره مورد توجه قرار گيرد، افزود: ارزش ها و آرمان هاي شهدا امانتي است كه بايد آن را به نسل هاي آينده انتقال دهيم زيرا زنده نگه داشتن ياد و خاطره آنان كمتر از شهادت نيست.

وي آرامش امروز كشور را مديون خون شهدا دانست و افزود: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و خانواده هاي آنان از ارزش بالايي برخوردارند.

صفري غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا را ميثاق با آرمان هاي راه حق و عدالت عنوان كرد و گفت: شهدا ايثار و از خودگذشتن را با نثار جان خويش در راه حق و حقيقت تفسير كردند و امروز وظيفه ما زنده نگاه داشتن اين ارزش ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا