اختصاص 5 هکتار زمین در روستای مهرآباد رودهن جهت تجمیع دامداری‌ها

mashhadi abasiنماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود پنج هکتار زمین در جنوب روستای مهرآباد رودهن برای تجمیع دامداری‌ها اختصاص داده شده است تا دامداری‌های خرد و کلان یکجا جمع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی در مورد وضع تولید فرآورده‌های دامی در فیروزکوه، دماوند و رودهن اظهار کرد: این مناطق قطب کشاورزی محسوب می‌شود و از سوی دیگر، دام‌پروری هم در این منطقه زیاد است و کارخانه‌هایی در این عرصه فعالیت دارند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث حمایت از سرمایه‌گذار نباید در کتاب‌ها و در حد شعار باقی بماند و باید در راستای تحقق آن کار و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مشهدی‌عباسی گفت: تلاش همه باید حمایت از سرمایه‌گذار و رفع مشکلات اشتغال در کشور باشد و کار سرمایه‌گذاران تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت دماوند و فیروزکوه در شهرک‌های صنعتی برای گسترش در حوزه تولید فرآورده‌های دامی بیشتر است، اظهار داشت: باید از سرمایه‌گذار حمایت کرد.

مشهدی‌عباسی تأکید کرد: برای اینکه دامداری‌ها توجیه اقتصادی داشته باشند، خوب است کارخانه‌های تولید لبنیات به دامداران نزدیک باشد؛ تولید شیر در فیروزکوه، دماوند و رودهن تنها مصرف منطقه‌ای ندارد و در استان تهران پخش می‌شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود پنج هکتار زمین در جنوب روستای مهرآباد رودهن برای تجمیع دامداری‌ها اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: هدف از این کار، ارائه خدمات بهتر به دامداران است و از سوی دیگر فضای بیشتری برای توسعه خواهند داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا