احتمال استیضاح وزیر امور خارجه وجود دارد

image427407نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: متأسفانه در دولت به این موضوع توجهی نشد و این بی توجهی حزن تأسف بود و ملت به شدت از این موضوع نارحت اند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار سفیرجنوب گفت: مثل همه جای دنیا وقتی حادثه ناگواری برای مردم اتفاق می افتد باید مسئولین کشور در هر سفری که هستند کار خودشان را تمام کنند و برگردند ، در خدمت مردم قرار بگیرند که متأسفانه در دولت به حادثه منا توجهی نشد و این بی توجهی حزن تأسف بود و ملت به شدت از این موضوع نارحت اند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: ما نمایندگان از این موضوع به شدت ناراحت هستیم در صورتی که پاسخ های وزیر قانع کننده نباشد احتمال استیضاح نیز وجود دارد.

وی افزود: در شرایط حاضر ما باید دقت های لازم را انجام دهیم و مطابق مصلحت کشور تصمیم بگیریم و انچه مصلحت جامعه هست را انجام دهیم .

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه افزود: چنانچه وزیر آموزش و پرورش با توجه به صحبت های که قبلا شده و قرار شده جناب وزیر بحث معیشیتی معلمین ، بازنشستگان و قانون جدید پیش دبستان هایی را حل کند در صورتی که این مشکلات را حل نکند مطابق قانون جدید برخورد می شود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا