اجرا طرح همیان مولا با هدف رسیدگی به فقرا دماوند

vahid zamanرئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دماوند گفت: طرح «همیان مولا» برای کمک به نیازمندان در مساجد شهرستان دماوند اجرا می‌شود.

به گزارش تارود، وحید زمان با اشاره به اجرای طرح «همیان مولا» در مساجد شهرستان دماوند اظهار کرد: حضرت علی(ع) با بهانه یتیم‌نوازی، به فقرا رسیدگی و برای آن‌ها مواد غذایی تأمین می‌کردند.

وی افزود: امیرالمؤمنین(ع) شبانه به در خانه فقرا می‌رفتند و مایحتاج آن‌ها در (همیان) کیسه های بر دوش خود داشتند، توزیع می‌کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دماوند تصریح کرد: به همین علت و تأسی از این ویژگی که حضرت علی(ع) داشتند، طرحی با نام «همیان مولا» را به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز در مساجد شهرستان دماوند اجرا کردیم.

زمان با بیان اینکه این طرح امروز در مصلاهای نماز جمعه شهرستان دماوند نیز اجرا شد، تصریح کرد: کیسه‌ هایی را طراحی کردیم که بین نمازگزاران پخش می‌شود و نمازگزارانی که تمایل دارند، می‌توانند مواد غدایی خود را داخل کیسه قرار دهند.

وی ادامه داد: در داخل کیسه فرمی قرار دارد که می‌توانند آدرس و مشخصات خود و همچنین افراد خاصی که برای کمک کردن به آن‌ها مدنظر دارند و می‌‌‌خواهند به صورت ناشناس باشند را بنویسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دماوند افزود: خیران می‌توانند این کیسه‌ ها را تحویل دفاتر کمیته امداد امام خمینی بدهند؛ ما نیز این کمک‌ها را بر اساس درخواستی که خیران داشتند، در اسرع وقت به دست افراد نیازمند می‌ رسانیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا