خرید یک واحد آپارتمان در مشهد مقدس توسط خیران شهر آبسرد/ تجلیل از ۳۰ خیر در ضیافت الهی و گلریزان مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش آبسرد

جشن ضیافت الهی و گلریزان مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند همراه با تجلیل از ۳۰ فرد خیر در این شهر برگزار شد.photo_2016-06-23_10-57-41به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در جشن ضیافت الهی و گلریزان در مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد از ۳۰ فرد خیر تجلیل و بهترین هدیه جشن گلریزان این ضیافت وعده خرید یک دستگاه واحد آپارتمانی در مشهد مقدس جهت استفاده معلولین و مادر یاران این مجتمع بوده که انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در طول سال خدمات مادی و معنوی به افراد تحت حمایت مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد از سوی شهرداری‌های آبسرد و کیلان، اعضای شورای اسلامی این دو شهر، دهیاران روستاهای اطراف و خیران بومی می‌باشد.

محمود حسین آبادی گفت: کمک‌های صورت گرفته این خیران، علاوه بر نیاز مازاد این مرکز در بین مددجویان مجتمع بهزیستی شهرستان دماوند توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین علاوه بر کمک‌های مضاعف مادر یاران، قول خریداری یک واحد آپارتمان جهت زیارت به مشهد مقدس از سوی خیران به این مرکز خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش شهر آبسرد داده شد که این واحد تحت عنوان واحد فرهنگی زیارتی در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند بیان کرد: در این مراسم نمایشگاه توانمندسازی گروه همیار برپا شد که در قالب سه غرفه عرضه محصولات خانگی، زنان سرپرست خانوار، غرفه اعتیاد و شناخت انواع مواد و نمایشگاه عرضه محصولات هنری معلولان به نمایش حاضران گذاشته شد.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: مرکز توانبخشی شهید فیاض بخش شهر آبسرد در سه بخش امور اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری خدمات ارائه می‌دهد که این مرکز پایگاهی جهت آموزش‌های سلامت روان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، آگاهسازی و اجرای برنامه‌های بینا سنجی و شنواسنجی است که علاوه بر آن محلی برای نگهداری معلولان ایزوله و الهویه نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: مرکز توانبخشی شهید فیاض بخش شهر آبسرد به عنوان یک پایگاه، خدماتی همچون امور اجتماعی و پیشگیری را برای مردم و مراجعین ارائه می‌دهد که با تشکیل کمیسیون ویژه‌ طبقه‌بندی شده، تحت عنوان icf معلولین منطقه را شناسایی و خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌شود.
photo_2016-06-23_10-56-43 photo_2016-06-23_10-57-49

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا