توقیف ۲ دستگاه تراکتور در بخشی از اراضی ملی پلاک ۹۲ جابان حین شخم و شیار توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند

دو دستگاه تراکتور در بخشی از اراضی ملی پلاک ۹۲ جابان حین شخم و شیار توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند توقیف شد.

حسن شکری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان دماوند فعالیت هرگونه ادوات کشاورزی و راهسازی در اراضی ملی ممنوع است.

وی افزود: در راستای اجرای اين مصوبات دو دستگاه تراکتور که در بخشی از اراضی ملی پلاک ۹۲ جابان حین شخم و شیار توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند مشاهده شدند با هماهنگی مقام محترم قضایی، توقیف و سریعاً به پارکینگ هدایت گردیدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جزو انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت‌های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

شکری تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا