برگزاری میز خدمت در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند به مناسبت هفته کار و کارگر

میز خدمت در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند به مناسبت هفته کار و کارگر دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این میز خدمت با حضور ادارات بهزیستی، فني و حرفه‌ای برادران و خواهران، بسیج کارگری، کمیته امداد و اداره کار برگزار گردید و به مشکلات بین دستگاهی تعدادی از مراجعه کنند گان رسیدگی شد و دستور مشترک اجابت درخواست این متقاضیان توسط دستگاه‌های درگیر موضوع صادر گردید.

در این جلسه به درخواست اشتغال تعدادی از مراجعه کنندگان توسط کارشناس اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند و بسیج کارگری رسیدگی شد و برای اشتغال به شرکت‌های منطقه معرفی شدند.

با درخواست تسهیلات خود اشتغالی تعدادی از مراجعه کنندگان توسط کمیته امداد و بهزيستي موافقت به عمل آمد.

دو نفر از مراجعین به فنی و حرفه‌ای برادران معرفی شدند تا پس از آموزش‌های لازم و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به بازار اشتغال هدایت شوند.

مشکل دریافت بیمه بیکاری یک نفر از مراجعه کنندگان به سبب مغایرت اداری بین اداره کار و تامین اجتماعی توسط اداره تامین اجتماعی رفع شد و همچنین اداره بهزیستی با توجه به بیکاری چند ماهه این شهروند سبد حمایتی به ایشان اهدا نمودند.

خدایاری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند همچنین اعلام کرد: با توجه به بازخورد خوبی که از این میز خدمت دریافت کردیم انشالله در آینده نزدیک حداقل ماهی یکبار این جلسات با حضور مستقیم و بدون واسطه مردم عزیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا