همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم در دماوند/ ۱۴ نفر معلم منتخب نمونه منطقه‌ای تجلیل شدند+گزارش تصویری

همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان دماوند و آیین تجلیل از معلمان نمونه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین میرشریفی امام جمعه آبسرد، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، تقی‌پور مسئول مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند و … حضور داشتند.

در این مراسم از ۱۴ نفر معلم منتخب نمونه منطقه‌ای شهرستان دماوند و ۶ نفر معلم نمونه بسیجی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

*نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است/ دغدغه مدیران و معلمان چیزی جزو آموزش و تربیت آینده سازان کشور نیست

محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه دماوند ضمن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم و ضمن خداقوت به همه معلمان و زحمتکشان عرصه آموزش و تربیت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده‌اند”راه گذر از گردنه‌های سخت پیشرفت یک کشور ممکن نیست مگر توسط آموزش و پرورش”؛ که این نگاه ارزشمند نشان از جایگاه ارزشمند این نهاد تربیتی دارد.

وی افزود: قطعا نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است چرا که این نهاد تربیتی و آموزشی زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و شما معلمان و مدیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارید.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه ما در کنار شما هستیم تا زمینه پیشرفت دانش آموزان را فراهم کنیم، گفت: امید است روزی شاهد باشیم که دغدغه‌های مدیران و معلمان که چیزی جزو آموزش و تربیت آینده‌سازان کشور نیست، مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا