اهدای شاخه گل و تقدیر از پرسنل شرکت تکاب اتصال دماوند به مناسبت هفته کار و کارگر

صبح امروز دوشنبه جمعی از مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور در شرکت تولیدی تکاب اتصال دماوند در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان‌ با اهدای شاخه گل از پرسنل زحمتکش این شرکت تولیدی تقدیر داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند، خدایاری رئیس اداره تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی شهرستان دماوند، میرزاکریمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند، خدابخش رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، جعفری‌فر رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند، مقدم فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرستان دماوند و … حضور داشتند.

شایان به ذکر است در این مراسم ابتدا مسئولان از خط تولیدی شرکت تکاب اتصال دماوند بازدید میدانی داشته و از نزدیک به دغدغه و مشکلات تولید کننده هم پرداختند.

شرکت تکاب اتصال دماوند با هدف تامین و تجهیز پروژه‌های انتقال آب در سال 1372 آغاز به فعالیت نمود و در راستای گسترش دامنه کاری در سال 1380 موفق به تاسیس واحد تولیدی شد تا همزمان با تامین، تولید اتصالات مورد نیاز پروژه‌های صنعت آب را در برنامه کاری داشته و در ادامه راه بتواند نقش موثری در این زمینه ایفا نماید.

این شرکت با کسب افتخارات مختلف در عرصه‌های ملی و بین المللی، با در اختیار داشتن 22 خط تولید از ماشین‌آلات روز دنیا، به همراه پیشرفته‌ترین تکنولوژی و ظرفیت 2200 تن در سال محصولات خود را در اقطار 32 الی 1000 میلیمتر با نسبت ابعادی استاندارد (SDR) از 4/7 الی 26 و به روش تمام تزریق مطابق با استانداردهای INSO 14427 ،ISO4427 ،DIN16963 ،DIN2501،EN1555 تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

شرکت تکاب اتصال مفتخر است برای اولین بار در ایران انواع اتصالات پلی‌اتیلن به روش تمام تزریق را در رده‌های فشاری 20 و 25 بار تولید و به بازار عرضه نموده و از این طریق گام‌های مفید و موثری در راستای بومی‌سازی، پیشرفت صنعت کشور و جلوگیری از خروج ارز بردارد و زمینه اشتغال‌زایی برای حدود ۱۴۰ نفر را فراهم کرده است.

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم اظهار داشت: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند و بدون شک پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان است.

وی افزود: جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به عهد خود در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده‌اند و امروز نیز در شرایط تحریم‌های ظالمانه، برای پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، می‌کوشند تا با همان اراده سترگ راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در توسعه و گردش چرخ اقتصاد کشور ایفا نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اینجانب ضمن تقدیر از تمامی کارگران متعهد و سختکوش شهرستان دماوند و ارج نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مومن و صبور، روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم، نامگذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

طاهرخانی تصریح کرد: امروز هم در هفته کار و کارگر قرار داریم و امروز وظیفه خود دانسته جهت عرض خدا قوت خدمت شما زحمتکشان برسیم و بدانید که ما نیز کارگر مردم و نظام هستیم و مسئولیتی که به ما سپرده شده بتوانیم به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هر کس در هر جایگاهی که هست خدمتگزار مردم است و آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم تا شاهد سرافرازی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا