به مناسبت روز ملی شوراها انجام شد؛

دیدار مسئولان با اعضای شورای اسلامی شهر دماوند

به مناسبت روز ملی شوراها مسئولان با اعضای شورای اسلامی شهر دماوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، رضایی مهر شهردار دماوند و هیأت همراه به مناسبت روز ملی شوراها با اعضای شورای اسلامی شهر دماوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، برخی امور شهری و پروژه‌های در حال اجرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند با اشاره به نقش مؤثر شوراها و اهمیت موضوع مشورت اظهار کرد: دخالت مردم در امور اداره شهر با انتخاب اعضای شورا نوعی احترام به مردم است و این افراد در طول تصدی خود بر امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نظارت دارند.

وی، شورا را یادگار قرآن کریم دانست و افزود: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند، نسبت به وجود مشکلات آگاهی دارند و می‌توانند به خوبی مطالبات را پیگیری کنند.

امام جمعه دماوند گفت: با تلاش مدیریت شهری، خوشبختانه پروژه‌های بزرگی در حال پیگیری و انجام است که امیدواریم مردم در ماه‌های آتی ثمرات این پروژه‌ها را مشاهده کنند.

فتاح‌دماوندی در ادامه با اشاره به برخی موضوعات شهری، بر پیگیری و رفع مشکلات مردم شهر دماوند تأکید کرد.

رضایی‌مهر، شهردار دماوند نیز در این نشست، ضمن قدردانی از حمایت‌ها و سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر، از اجرای ۲۰ پروژه عمرانی جهت توسعه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شهر خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا