بازدید سرزده نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند از روند فعالیت بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)/ طی روزهای آتی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت/ دستگاه‌های ماموگرافی و ام آری آی و اتاق عمل ارتوپدی به تجهیزات بیمارستان اضافه خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند امروز به صورت سرزده از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در این بازدید از خدمات جدید درمانی در بیمارستان فاطمه(س) خبر داد و با دکتر میرزاحسینی رئیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای دماوند و اعضای هیئت امناء بیمارستان فوق الذکر دیدار نمود.

️وی در این دیدار ضمن بررسی ارائه خدمات درمانی در قسمت‌های مختلف بیمارستان با مراجعین نیز در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی و برخورد پرسنل از نزدیک گفتگو نمود.

️وی در خصوص ارائه خدمات جدید در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مدیریت خانم دکتر میرزاحسینی و همکاری خیرین محترم در روزهای آتی دستگاه سی.تی.اسکن مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

️وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌ها در ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان دستگاه‌های ماموگرافی و ام.آر.آی و اتاق عمل ارتوپدی نیز به تجهیزات و امکانات این بیمارستان اضافه خواهد شد.

گزارش عملکرد سه‌ماه بیمارستان‌های زنجیره‌ای شهرستان دماوند

️میرزاحسینی رئیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای شهرستان دماوند در بازدید فرماندار شهرستان دماوند از بیمارستان حضرت فاطمه‌(س)، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات توسعه‌‌ای در بیمارستان حضرت فاطمه‌(س) و عملکرد سه ماه زمستان ۱۴۰۲ در بیمارستان سوم شعبان، خواستار تأمین اعتبار لازم جهت تهیه تجهیزاتی همچون ماموگرافی و امکانات درمان سرطان شد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از بدهی‌های سنوات گذشته بیمارستان سوم شعبان پرداخته شده است، از تعمیرات و خرید برخی از تجهیزات پزشکی این بیمارستان طی سه ماه گذشته خبر داد.

رئیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای شهرستان دماوند تصریح کرد: بازسازی بخشی از ساختمان درمانگاه‌ تخصصی، سرویس‌ واحد دیالیز و برقراری مانیتورهای سانترال اورژانس در بیمارستان سوم شعبان، از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا