پیکر جان‌باخته مظلوم فاجعه منا در دماوند تشییع می‌شود

imagesرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند از تشییع پیکر حاج حسین قربانی‌مهر جان‌باخته مظلوم فاجعه منا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد علاءالدینی با اشاره به تشییع پیکر یکی از جان‌باختگان فاجعه دردناک منا در شهرستان دماوند گفت: حاج حسین قربانی‌مهر متولد سوم خردادماه 1321 از حجاج بیت‌الله‌الحرام بود که در فاجعه دردناک منا به لقاءالله پیوست.

وی با بیان اینکه حاج حسین قربانی‌مهر از اهالی محله درویش شهر دماوند بود، افزود: این جان‌باخته مظلوم فاجعه منا با کاروان شماره 41023 شهرستان کرج عازم سفر حج تمتع شده بود که در روز عید قربان در اثر بی‌کفایتی آل‌سعود، جان خود را از دست داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: پیکر مطهر این زائر بیت‌الله‌الحرام در روز چهارشنبه 15 مهرماه سال جاری از میدان امام خمینی (ره) شهر دماوند تشییع و در گلزار شهدای امامزاده قاسم (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

علاءالدینی گفت: با اشاره به جان‌باختن مظلومانه حجاج بیت‌الله‌الحرام در سرزمین منا تصریح کرد: از عموم مردم انقلابی و مؤمن شهرستان دماوند دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند و انزجار خود را از جنایت‌های دشمنان جهان اسلام به خصوص آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود اعلام دارند.

وی در ادامه به فاجعه منا که منجر به جان‌باختن 464 نفر از زائران ایرانی شد اشاره کرد و افزود: بی‌کفایتی و سوءمدیریت رژیم آل‌سعود احساسات خانواده‌های ایرانی و مسلمانان جهان را جریحه‌دار‌ کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در شرایطی که اعیاد قربان و غدیر خم می‌توانست عید بزرگی برای مسلمانان باشد، اما این فاجعه دل مسلمانان جهان را به درد آورد و غم بزرگی را بر دل‌ها جای گذاشت.

*اخبار مرتبط 

تشییع پیکر مطهر جان‌باخته فاجعه منا در دماوند+فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا