شهردار آبسرد خبر داد؛

بررسی واگذاری جاده هومند شهر آبسرد به شهرداری توسط مسئولان وزرات راه و شهرسازی/ تعریض جاده آبسرد به کیلان در حوزه مسئولیت شرکت ساخت و توسعه راه‌ها می‌باشد

شهردار آبسرد از بررسی واگذاری جاده هومند به این نهاد توسط مسئولان وزرات راه و شهرسازی خبر داد و گفت: تعریض جاده آبسرد به کیلان در حوزه مسئولیت شرکت ساخت و توسعه راه‌ها می‌باشد.

محمد رفیعی‌طباطبایی با اشاره به مشکل اساسی حوزه محورهای مواصلاتی همجوار شهر آبسرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر آبسرد طرح تعریض محور مواصلاتی آبسرد به کیلان است که تاکنون حوادث ناگواری در آن رخ داده است.

وی افزود: اقداماتی در این زمینه به ویژه در سال گذشته انجام شد اما به دلیل وجود تأسیسات، فیبر نوری و عبور لوله آب شهری کیلان این پروژه معطل ماند و متأسفانه امسال نیز بودجه خاصی به آن تعلق نگرفت.

شهردار آبسرد ادامه داد: با توجه به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر آبسرد، تعریض محور مواصلاتی آبسرد به کیلان مورد بررسی قرار گرفت که بنا بر اظهارات مطرح‌شده که این امر در حوزه مسئولیت شرکت ساخت قرار دارد، اما تقاضای ما از نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، پیگیری تعریض این جاده است.

رفیعی‌طباطبایی خاطرنشان کرد: همچنین آبسرد محور مواصلاتی آبسرد به جاده تهران-فیروزکوه است و در حریم شهر قرار دارند که قاعدتاً باید در حوزه راه‌ و شهرسازی باشد اما با توجه به احداث آن توسط شهرداری آبسرد، تقاضای نگهداری و تحویل این محورها را به این نهاد داریم.

وی تصریح کرد: ساخت‌وسازهای اطراف جاده مواصلاتی تهران، فیروزکوه از دیگر موارد مطرح شده در بازدید معاون وزیر راه‌ و شهرسازی بود که امروز مورد اشاره قرار گرفت؛ اما در پایان این بازدید تصمیم بر این شد که بلوار آیت‌الله خامنه‌ای معروف به جاده هومند، تحویل شهرداری آبسرد شود.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا