امام جمعه رودهن:

نیکی به پدر و مادر باعث افزایش رزق و روزی می‌شود/ وجود شورای نگهبان برای حفظ اسلامیت نظام و مدیران ضروری است

امام جمعه رودهن با بیان این که نیکی به پدر و مادر باعث افزایش رزق و روزی خواهد شد، گفت: وجود نهادهای اسلامی مانند شورای نگهبان برای حفظ اسلامیت نظام و مدیران ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر رودهن اظهار داشت: یکی از سفارش های اهل بیت(ع) و به خصوص پیامبر اکرم(ص) نیکی به پدر و مادر هست.

وی افزود: نیکی به پدر و مادر باعث رشد اقتصادی و آرامش روحی در انسان خواهد شد و نیکی کردن به پدر و مادر باعث افزایش رزق و روزی خواهد شد.

امام جمعه رودهن بیان کرد: سفارشات مکرر از طرف اهل بیت (ع) جهت افزایش رزق و روزی شده است و یکی دیگر از این سفارشات نظافت و رعایت بهداشت خود و محیط است.

مدیح ادامه داد: در زمان گذشته حتی جلوی درب‌های خانه هم نظافت می‌شد اما متأسفانه این امر در چند سال اخیر در دست فراموشی است.

وی تأکید کرد: اگر هر فردی بهداشت خود را رعایت نماید و با ظاهری آراسته در اجتماع حضور پیدا کند علاوه بر افزایش رزق و روزی شاهد محبوبیت بیشتر خواهد شد.

امام جمعه رودهن ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: در آستانه سالروز شهادت بزرگترین سرباز توحید اسلام هستیم و این روز را به تمام مسلمانان تسلیت عرض می‌نمایم.

مدیح اضافه کرد: همه معصومین مطالب و احادیث مختلفی را ذکر می‌کردند، اما امامان باقر و صادق (ع) از لحاظ کمیت بیشترین احادیث را برای مسلمانان فرمودند.

وی ادامه داد: یکی از بهترین اقداماتی که امام صادق (ع) در زمان خود انجام دادند جلوگیری از تفرقه میان مسلمانان بود و از همان‌جا مذهب صادقیه شکل و قوت گرفت.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه در آستانه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان هستیم، این روز را به تمامی زحمتکشان این نهاد تبریک عرض می‌نماییم.

مدیح افزود: همه باید قدردان زحمات شورای نگهبان و دبیر این شورا و اعضای آن باشیم زیرا با وجود شورای نگهبان از قوانینی که به نفع اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده است جلوگیری شد و شورای نگهبان درد کشورمان بسیار عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شورای نگهبان بوده است که اسلامیت و مدیران اسلامی حفظ شده‌اند و اگر افرادی نمی‌خواهند این نهاد ارزشی و اسلامی پا برجا باشد به دلیل قرار دادن مدیران بی‌کفایت بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا