امام جمعه رودهن:

شهید حسین فهمیده پرچم‌دار شهدای دانش‌آموز بود/ مردم رودهن در ۱۳ آبان حضور پرشور خواهند داشت

امام جمعه رودهن با بیان اینکه شهید حسین فهمیده پرچم‌دار شهدای دانش‌آموز بود، گفت: مردم رودهن در روز ۱۳ آبان حضور پرشوری خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن ضمن گرامیداشت شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: شهید حسین فهمیده پرچم‌دار شهدای دانش‌آموز بود.

وی ادامه داد: شهید فهمیده در سن ۱۳ سالگی غرورآفرینی کرد و با اهدای خون خود باعث شد تا وطن پابرجا باشد.

امام جمعه رودهن اذعان کرد: ۱۳ آبان مناسبت‌های مختلف دارد و مهم‌ترین آن گرامی داشت روز دانش‌آموز و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز است.

مدیح ادامه داد: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بخش رودهن روز ۱۳ آبان حضور پررنگی خواهند داشت و فردا همه با هم ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، با مشت‌های گره کرده مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

آمریکا جرئت حمله نظامی به ایران را ندارد

امام جمعه رودهن در خصوص جنایت‌های آمریکا در خاورمیانه تصریح کرد: زمانی که آمریکا به افغانستان و پاکستان و بعد عراق حمله کرد دنبال یک خاورمیانه جدید بود.

مدیح ادامه داد: آمریکایی‌ها هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند ایران با قدرت ایستادگی کند و در خیال خود بعد از عراق، ایران را خواهند گرفت.

وی بیان کرد: آمریکا خاورمیانه که هیچ حتی به لطف پروردگار موفق شدند یک کشور را در منطقه از آن خود کند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: اخیراً کنگره آمریکا تحریم‌های جدیدی را تصویب کردند و در تحریم کردن ایران سنگ تمام گذاشتند.

مدیح ادامه داد: زمانی که ابوما رئیس‌جمهوری گذشته آمریکا تحریم‌ها را امضا نکرد، دلیل آن را قدرت سیاسی و نظامی ایران مطرح کرد و گفت، هیچ سلاحی برابر ایران قدرت کافی را ندارد.

گردهمایی علمای اسلام در لبنان

امام جمعه رودهن خاطرنشان کرد: علمای اسلام در لبنان به جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرد هم آمدند تا با همفکری یکدیگر انشاءالله دیگر رژیم صهیونیستی باقی نماند.

مدیح ادامه داد: مقام معظم رهبری برای این گردهمایی پیغام ارسال کردند و فرمودند، جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلوم‌های جهان است.

وی به سفر رئیس‌جمهوری روسیه و آذربایجان به کشور اشاره و گفت: از نظر سیاسی سفر دو رئیس‌جمهوری مهم به‌خصوص رئیس‌جمهوری روسیه بسیار برای کشور مفید است و از نظر تجربه می‌تواند به دولت کمک کند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: سفر این دو رئیس‌جمهوری دشمن به ایران و خدمت رهبری رسیدن دشمن‌کورکن بود.

بزرگداشت اربعین حسینی در رودهن برگزار خواهد شد

امام جمعه رودهن اظهار کرد: اربعین حسینی را در پیش رو داریم و همگی زیارت اربعین حسینی فراموش نشود و بزرگداشت اربعین حسینی و شهادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) فراموش نشود.

مدیح ادامه داد: هیأت‌های مذهبی دست‌به‌دست هم دهند و حضور پررنگ در اربعین حسینی مراسم بزرگداشتی برگزار کنند و انشاءالله از سال آینده در کربلای معلی مراسم بزرگداشت اربعین حسینی را برگزار خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا