فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

سارق اشیای داخل خودرو با 15 فقره سرقت در رودهن دستگیر شد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: سارق اشیای داخل خودرو با 15 فقره سرقت در رودهن دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تارود اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها و چادرهای مسافرتی در پارک پرچم بخش رودهن شهرستان دماوند، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی مشخص گردید که متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌باشد که در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضائی، منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که مقداری زیور آلات مسروقه و دو دستگاه گوشی تلفن همراه و چند کیف زنانه حاوی مدارک شناسایی نیز از داخل منزل وی کشف شد.

ناظری تصریح کرد: متهم پس از مشاهده ادله و مستندات پلیس، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به 15 فقره سرقت طی چند ماه گذشته در بخش رودهن شهرستان دماوند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان و مسافران توصیه کرد: ضمن پارک خودرو در محیط‌های دارای نگهبان و روشنایی مناسب و همچنین مراقبت صحیح از اموال خود از به‌جا گذاشتن اشیاء گران قیمت در داخل خودرو و چادرهای مسافرتی پرهیز کرده و حتماً سعی کنند در مراکز اقامتی سکونت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا