امام جمعه رودهن:

یکی از عوامل کاهش رزق و روزی در زندگی، نافرمانی از پروردگار است/ ستاد رضوی در رودهن فعال است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه یکی از عوامل کاهش رزق و روزی در زندگی، نافرمانی از پروردگار است، گفت: ستاد رضوی در بخش رودهن فعال شده و برنامه‌های خوبی به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد‌رضا مدیح در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: یکی از وظایف امت اسلامی، تأمین رفاه اقتصادی مردم است و نافرمانی از دستور پروردگار باعث کاهش رزق و روزی در زندگی شخصی، خانوادگی و حتی اجتماعی خواهد شد.

وی بیان کرد: نخستین نکته‌ای که باعث کاهش روند رشد اقتصادی می‌شود، داشتن نیت گناه است؛ نیت به گناه همانند خود گناه نیست، اما باعث کاهش روزی در زندگی به خصوص زندگی شخصی خواهد شد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش روزی خواهد شد، گوش دادن به موسیقی‌های حرام است.

مدیح اضافه کرد: در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و چند سال بعد از آن در خانه‌ها، خودروها و .‌‌… صدای قرآن و دعاها پخش می‌شد؛ اما متأسفانه در حال حاضر در اکثر مکان‌ها حتی مکان‌های عمومی صدای موسیقی حرام پخش می‌شود.

وی با اشاره به میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت خاطرنشان کرد: افتخار داریم که میهمان امام هشتم (ع) در کشور جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید قدر این امام بزرگوار را بدانیم.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: ستاد رضوی در بخش رودهن فعال شده و برنامه‌های خوبی داشته است و در دهه کرامت شاهد حضور خادمان و پرچم مطهر بارگاه امام رضا (ع) در جمع نمازگزاران و مردم ولایت‌مدار رودهن بودیم.

مدیح به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور دوازدهم ایران اسلامی اشاره و اظهار داشت: رئیس‌جمهور در سخنرانی در این مراسم قول‌های بسیار خوبی داد که عدالت را رعایت کند و امیدواریم در این دوره شاهد عدالت بسیار خوبی بین مردم باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری سخنرانی کوتاه و مفیدی داشتند که در این سخنرانی، 10 نکته اساسی را به ریاست جمهوری تأکید کردند؛ یکی از نکات مهم مقام معظم رهبری، ایجاد وحدت بود که رئیس‌جمهور را موظف کردند وحدت را ایجاد و کشور را از دو قطبی بودن خارج کند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: یکی دیگر از نکات مهم مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور دوازدهم استفاده از نیروهای انقلابی در شرایط بحرانی است؛ در زمان جنگ و سختی‌هاست که نیروهای انقلابی به خوبی خود را نشان می‌دهند و باید قدر آن‌ها را دانست؛ نه مانند فتنه‌گران که تنها ادعای انقلابی بودن داشتند.

مدیح به تصمیم اخیر آمریکا در خصوص تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته رئیس‌جمهور بی‌کفایت آمریکا تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد که به گفته کارشناسان آمریکا و اروپا بیشتر تهدید است تا تحریم و باید دولت‌مردان مراقب باشند تا در خصوص ارتباط با آمریکا دچار مشکل نشوند.

وی اضافه کرد: دولت دوازدهم باید انتقادپذیر باشد؛ چراکه انتقاد سازنده به روند کشور کمک می‌کند، نه همچون دولت یازدهم که انتقادپذیری در آن جایی نداشت.

امام جمعه رودهن با اشاره به نزدیک بودن به روز خبرنگار بیان کرد: در آستانه روز خبرنگار هستیم و ضمن تبریک به تمام اهالی خبر و رسانه، یاد شهدای خبر از جمله شهید صارمی و دیگر عزیزان که جنگ را روایت کردند، گرامی می‌داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا